kim yakmazz:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
kaşınmaaaaaaaaaaaa:queen:
bunlar reklam kokan hareketler gürsel abi gerenk bile yok:mrgreen:
allah esirgesin maşallah ufaklığa bak yhaaa...
yeğenin mi abi:mrgreen:
yok kızım o lütfücüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüm:queen:
Üçünüzde birbirinize çok yakışıyorsunuz, Allah ayırmasın :rendeer:
iyi bakta aytaç hocam sanada bulaşsın
o bıcırığı birgün getir bize ben onun kollarından bir ısırim demirim gürselim yollar dar geldi herhalde kaldırımlara taşmışsın artık
cengizim abim yaz tam gelsin bigün getireceğim inşallah

bizim deniz gezmelerimiz meşhurdur çevremizde
allah analı babalı büyümesini nasip etsin.
hem güzel bi aile hemde güzel bi motosiklet.
allahtan daha ne istenir birda saglık tabi.
darısı oolmayanalara.
amin derim aplam
allah bagıslasın.analı babalı buyutun ınsallah.
cümlemizin olsun.kıymetini bilmek lazım kolay büyümüyor bi ağaç, pardon çocuk:queen:
Resim Çoook ŞEKER çoook GÜZEL Ama;
Şimdi en başta herkes dedi ki o çocuk o motora umarım sadece poz için oturmuştur
demirgurseL de dedi ki taby ki poz için taby ki kıyar mıyım ben ona peki abi şunu merak ediyorum o esnada sen motordasın çekicek kimse yok peki bu aLtı yaşındaki yavrucak sen motorLa gittiğin esnada yanında koşarak mı yoL aLıyor ? Hayır o yavrunun yanında elinden tutan biri vardıda sen tesadüfen ordan geçiyodun durdun resim içinde arkana aLdın diyecek oLsam bu seferde neden resmi o eLinden tutan çekmedi ?
Umarım bana kızmassın
:queen::queen::queen: @kalyo inan 16 saat çalışıp geldikten sonra senin yorum güzel tebessüm ettirdi sabah sabah.net i bu yüzden seviyorum stress mtress kalmıyor adamda

şimdi şöyle, o 6 yaşındaki yavrucak her zaman motora soldan biner, ve soldan iner.sol ayağını basamağa koyar, sol elini bana uzatır ve annesinden yardım almadan kendisi biner 4 yaşından beri

yardım etmek isteyenede kızar, hani kendi büyük ya

yani o anda yanımda koşmuyor:mrgreen: artçım olarak kraliçeler gibi oturuyordu.kendi kaskı var, motorun yanına geldiğimizde önce kask giyme yarışı yaparız.tabi malüm hep o kazanır.anlayacağın yoldan geçen bi çocuk deyil, şahsen benim kızımdır kendileri.elinden tutan yok,çünkü gerek yok

delikanlı olan tutsun basar fırçayı:queen:
abi ALLAH analı babalı büyütsün maşaallah çok şeker geçen avataında bi fotosu vardı bayılmıştım o fotoya çok şekerdi.. :cat::cat::rendeer:
orta sehpa sakat ama genelde yakınlarında biri her an düşmesindiye tutmak için hazır bekler zaten gerek de kalmayacak hanım kızımız pek sakin duruyo sabah güneşinin altında bi foto isteriz mihricandan..:rendeer::cat:
acayip çocuk sevgisi var böyle bi cimcime görünce dayanamıyorum..:rendeer:
canavar gibidir kendileri abisi.40 günlükken motora binmeye başladı
izmirde bir abim var mehmet tan. ve oğlu var murat isminde. babada valedero, oğlanda transalp gezip duruyorlar beraber. bir bakıyorum çeşme bir bakıyorum kordon. baba oğul yanyana motor sürüyorlar. ben onları gördükçe o kadar çok mutlu oluyorum ki. allah ikisine de kaza bela vermesin
amin hiçbirimize kaza vermesin, kızım büyüsün oda
www.pembea2.com üyesi olur artık
walla güzel karızma poz allah bağıslasın
teşekkür ederim, cümlemizin olsun
eee artık kızına da alırsın bi cbr 125 filan :queen:
bakalım hele abisi, bi anasınıfı karne hediyesi yaparız artıkın:queen:
yahu çoraplardamı yok...
bence alıştırma abi...hiç alışmasın...
:queen::queen::queen: alışsın mete amcası.40 günlükten beri motor üzerinde
hatta seninkide alışır inşallah
