Sadece fotoğraf için verilmiş bir poz olduğunu düşünüyorum.. O şekilde kızınızı arkanızda taşımıyorsunuz umarım..
sadece foto için tubiş ablası kıyarmıyım ben ona.Allah sanada nasip etsin bu mutluluğu, ve sende motorunla gezdireceksin eminim.
Aman kardeş arkandaki sevimli kızımızı sadece foto için motora bindirdin sanırım kaskı yok yaşı ufak aman deyim.Bu arada hayırlısı olsun kazasız belasız tekerin düz bassın.:cat:
sağolasın @saki abisi
abi beeaa oarada kimse yokmuydu o çekseydi fotonuzu camekandan olmamış

abi sende

.olayın karizması orda be
Gerçek mutluluğu ; baba veya anne olunca insan anlıyor...
Allah bağışlasın gürselim...
sağol murat baba, Allah acılarını göstermesin cümlemize
AMiiiN...

abi allah bozmasın huzurunuz,mutluluğunuzu, inşallah nice diplomalarını görürüz. ve sonunda da güzel gelinliğiyle düğününde fotograf çekiliriz yiğenimle... :mrgreen:
dur mehmet abisi ne gelinliği, ben onun turşusunu kuracam:queen:
Allah bağışlasın abi... Maşallah
sanada nasip etsin abi
çok tatlı çok şeker kızınız var allah bağışlasın
cümlemize koray abisi
yansıma çekmişsin abi çok tatlı olmuş
Allah bağışlasın
sanada nasip olur inşallah ferdacım :rendeer: bu arada kulağın çınlıyordur sanırım.bizim kafamızı şişiriyor birileri haberin ola:mrgreen:
Allah bağışlasın çok şirin

İnşallah güvelik tedbirlerini almadan bindirmiyorsundur:wiinkk:
tabi özer abisi
gürsel abi cok tatlı masallah:queen:
yükselim sucukları bizsiz mideye indirdiğinde sende çok tatlı olmuştun:queen:
abi valla yavrucağı hep bu şekilde taşıyorum deme kırılırım..
kaç yaşında ve ismi ne kaça gidiyo..
kızını motosiklet orta sehpadayken üzerine bindirip çekseydin daha güzel olurdu..
bu fotoda güzel olmuş fakat birine çektirseydin daha güzel olurdu..
geçenlerde avatarında bi fotosu vardı çok şekerdi..
abisi 6 yaşında, ismi mihrican hanfendi, anaokulunda kendileri.öyle orta sehpada resim çekme emanetçi işi abi:queen: biz orijinal motorcuyuz:cat:
kompozisyon güzel.mutluluk faktörlerinden biri arkada,biri altta ne istenir ki başka:cat:
kadraj biraz daha iyi olabilirmiş azıcık geriye alsaymışsın aleti
deyilmi ama :cat: sağlıkta yerinde oldumu dünyada benden iyisi yok.
aman abı yeğene dıkkat et valla cok tehlıkelı
hiç tehlikeye atarmıyım abisi:rendeer:
Benim babam da Almanyadaykene beni çocuk yuvasının bahçesinde el arabasının içine oturtur gezdirirdi :mrgreen: Rüzgar yüzüme değdikçe mest olurdum

Eeee motor yok, motorcu ruhu yok babada napcan kardeş el arabasına talim :mrgreen: Allah bağışlasın kızınız çok şeker ama korumasız bindirmeyin motora. Babamı özlettiniz bana amaa :

embe::
ne mutlu bana sana güzel anılarını anımsatmışım ablası

.
konuyu açan, henüz ikinci cevabı atmamış...umarım bence de bu bir pozdur...we umarım hayattadırlar...
len yavrım ağzından yel alsın

.tabiki konuyu açan cevap yazamaz.dün 15:00 da işe gitti bugün sabah 07:00 da işten döndü.
o sadece pozdu tabiki:cat:
İYİ DİLEKLERİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞLAR:rendeer: