Mutluluğun Resmi

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sadece fotoğraf için verilmiş bir poz olduğunu düşünüyorum.. O şekilde kızınızı arkanızda taşımıyorsunuz umarım.. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aman kardeş arkandaki sevimli kızımızı sadece foto için motora bindirdin sanırım kaskı yok yaşı ufak aman deyim.Bu arada hayırlısı olsun kazasız belasız tekerin düz bassın.:cat:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
abi beeaa oarada kimse yokmuydu o çekseydi fotonuzu camekandan olmamış:p:p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Gerçek mutluluğu ; baba veya anne olunca insan anlıyor...

Allah bağışlasın gürselim...
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
AMiiiN... :) abi allah bozmasın huzurunuz,mutluluğunuzu, inşallah nice diplomalarını görürüz. ve sonunda da güzel gelinliğiyle düğününde fotograf çekiliriz yiğenimle... :mrgreen:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
yansıma çekmişsin abi çok tatlı olmuş
Allah bağışlasın :)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Allah bağışlasın çok şirin :)
İnşallah güvelik tedbirlerini almadan bindirmiyorsundur:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi valla yavrucağı hep bu şekilde taşıyorum deme kırılırım..
kaç yaşında ve ismi ne kaça gidiyo..
kızını motosiklet orta sehpadayken üzerine bindirip çekseydin daha güzel olurdu..
bu fotoda güzel olmuş fakat birine çektirseydin daha güzel olurdu..

geçenlerde avatarında bi fotosu vardı çok şekerdi..
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
kompozisyon güzel.mutluluk faktörlerinden biri arkada,biri altta ne istenir ki başka:cat:
kadraj biraz daha iyi olabilirmiş azıcık geriye alsaymışsın aleti:)
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim babam da Almanyadaykene beni çocuk yuvasının bahçesinde el arabasının içine oturtur gezdirirdi :mrgreen: Rüzgar yüzüme değdikçe mest olurdum :) Eeee motor yok, motorcu ruhu yok babada napcan kardeş el arabasına talim :mrgreen: Allah bağışlasın kızınız çok şeker ama korumasız bindirmeyin motora. Babamı özlettiniz bana amaa ::pembe::
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
konuyu açan, henüz ikinci cevabı atmamış...umarım bence de bu bir pozdur...we umarım hayattadırlar...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Sadece fotoğraf için verilmiş bir poz olduğunu düşünüyorum.. O şekilde kızınızı arkanızda taşımıyorsunuz umarım.. :)
sadece foto için tubiş ablası kıyarmıyım ben ona.Allah sanada nasip etsin bu mutluluğu, ve sende motorunla gezdireceksin eminim.
Aman kardeş arkandaki sevimli kızımızı sadece foto için motora bindirdin sanırım kaskı yok yaşı ufak aman deyim.Bu arada hayırlısı olsun kazasız belasız tekerin düz bassın.:cat:
sağolasın @saki abisi
abi beeaa oarada kimse yokmuydu o çekseydi fotonuzu camekandan olmamış:p:p
abi sende :p.olayın karizması orda be:)
Gerçek mutluluğu ; baba veya anne olunca insan anlıyor...

Allah bağışlasın gürselim...
sağol murat baba, Allah acılarını göstermesin cümlemize:)
AMiiiN... :) abi allah bozmasın huzurunuz,mutluluğunuzu, inşallah nice diplomalarını görürüz. ve sonunda da güzel gelinliğiyle düğününde fotograf çekiliriz yiğenimle... :mrgreen:
dur mehmet abisi ne gelinliği, ben onun turşusunu kuracam:queen:
Allah bağışlasın abi... Maşallah
sanada nasip etsin abi:)
çok tatlı çok şeker kızınız var allah bağışlasın :)
cümlemize koray abisi
yansıma çekmişsin abi çok tatlı olmuş
Allah bağışlasın :)
sanada nasip olur inşallah ferdacım :rendeer: bu arada kulağın çınlıyordur sanırım.bizim kafamızı şişiriyor birileri haberin ola:mrgreen:
Allah bağışlasın çok şirin :)
İnşallah güvelik tedbirlerini almadan bindirmiyorsundur:wiinkk:
tabi özer abisi
gürsel abi cok tatlı masallah:queen:
yükselim sucukları bizsiz mideye indirdiğinde sende çok tatlı olmuştun:queen:
abi valla yavrucağı hep bu şekilde taşıyorum deme kırılırım..
kaç yaşında ve ismi ne kaça gidiyo..
kızını motosiklet orta sehpadayken üzerine bindirip çekseydin daha güzel olurdu..
bu fotoda güzel olmuş fakat birine çektirseydin daha güzel olurdu..

geçenlerde avatarında bi fotosu vardı çok şekerdi..
abisi 6 yaşında, ismi mihrican hanfendi, anaokulunda kendileri.öyle orta sehpada resim çekme emanetçi işi abi:queen: biz orijinal motorcuyuz:cat:
kompozisyon güzel.mutluluk faktörlerinden biri arkada,biri altta ne istenir ki başka:cat:
kadraj biraz daha iyi olabilirmiş azıcık geriye alsaymışsın aleti:)
deyilmi ama :cat: sağlıkta yerinde oldumu dünyada benden iyisi yok.
aman abı yeğene dıkkat et valla cok tehlıkelı
hiç tehlikeye atarmıyım abisi:rendeer:
Benim babam da Almanyadaykene beni çocuk yuvasının bahçesinde el arabasının içine oturtur gezdirirdi :mrgreen: Rüzgar yüzüme değdikçe mest olurdum :) Eeee motor yok, motorcu ruhu yok babada napcan kardeş el arabasına talim :mrgreen: Allah bağışlasın kızınız çok şeker ama korumasız bindirmeyin motora. Babamı özlettiniz bana amaa ::pembe::
ne mutlu bana sana güzel anılarını anımsatmışım ablası:).
konuyu açan, henüz ikinci cevabı atmamış...umarım bence de bu bir pozdur...we umarım hayattadırlar...
len yavrım ağzından yel alsın:p.tabiki konuyu açan cevap yazamaz.dün 15:00 da işe gitti bugün sabah 07:00 da işten döndü.
o sadece pozdu tabiki:cat:
İYİ DİLEKLERİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞLAR:rendeer:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Allah bağışlasın abi,bana gönderdiğin fotoların içinde yumurcağın fotolarıda var ,bayıldım vallaha,Allah bizede böyle tombalak tatlı bişey nasip etsin:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst