- Katılım
- 15 Kas 2005
- Mesajlar
- 9,362
- Konu Yazar
- #1
vladımın bugün doğumgünü. ona kocaman bir "İYİ Kİ DOĞDUN!!!" diyoruz.
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
miss ohyeah' Alıntı:mutlu yıllar vlad ::wish::