mutlu yıllar vlad1462

Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
vladımın bugün doğumgünü. ona kocaman bir "İYİ Kİ DOĞDUN!!!" diyoruz.
:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1462 nin anlamı ne la :D doğum günü kutlu olsun kanka
salla kafayı:p
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Heppi pörttey tu yuuuu
Hepi börttey tu yuu
heppi pörttey
heppi börtdey
heppi börtdeeeey tuu yuuuuu!!!!


1462'de voyvoda vlad'ı kazığa geçirdiydiler sanırım :mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyiki doğmuşsun diyemiycem:p
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
nice senlere vladım:rendeer:

yaşlandın bi sene daha:queen:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
42
mutlu yıllar vlad ::wish::
herşey gönlünce olsun... nice motosikletli yıllara..... ::xrock::


::melek02:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
bu sitede niye öyle üyelerin doğum günlerini belirten bi özellik yok ya. anasayfa da bunu için bi yer ayrılabilir mesela. ya da forumlara yeni bi bölüm oluşturulabilir. tanışma topiği gibi olurdu :cherry:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
doğumgünlerini yazan üyelerinki forumların sınıflandırıldığı sayfada yazıyor zaten. vlad'ınki yazmıyor. bilgi derinlerden geliyor.
 
Katılım
4 Şub 2006
Mesajlar
201
:rendeer: :rendeer: doğum günün kutlu olsun, iyi ki doğdun, iyi ki bu siteye üye oldun
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
vayyyyyyyyyy valla hiç beklemiyodum(akşamı zor ettim meraktan acaba bişeylerle karşılacakmıyım diye:p )valla süpriz oldu:salut:
iyi dilekleri için tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :king:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
306
wooo

vladım canım bitanecik arkadaşımmmm mutlu mutlu seneler herşey gönlünce olsuuunnn iyiki varsın :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst