- Katılım
- 7 Ara 2006
- Mesajlar
- 1,842
Doğum günün kutlu olsun arkadaşım...
Öncelikle topici açan GKN arkadasıma...Sora bitanecik cicim'e Sora adlarını tek tek sayamadıklarım herkeslere çok teşekkürlerimi fışkırttırıyorum...Bu çocuk bugün ist'te olmak isterdi ama tatile cuma günü giriyorum maalesef...O yüsden önümüzdeki pazartesi günü güzel bir geziye başlamak istiyorum.Pazartesi inş İstanbul'daım herbikesleriniz ile görüşmek dileğiyle.....