İyki doğdun Akınımmmmm.... :rendeer:
Nice mutlu sağlık dolu başarılı 2 teker üzerinde seneler senin olsun...
Doğum günün kutlu olsun.... :rendeer:
İyi ki doğdun Akın...::sefereee::wish::
İki teker üzerinde uzun yıllar, bu yılların da getireceği nice 2 tekerler dilerim...
Pastayı sen mi getiriyorsun, biz mi alalım?:cherry: