HEyooo
Başta başlıgı açan Muarat ağbi olmak uzere herkese teşekkurler...
24. yaşımı kultlarken
Motosikletsiz gecen 22 yılıma üzülüyorum...
En guzel dilegi "06bluedragger" dilemiş
Herkese Kazasız belasız sürüşler...
Pasta nerde diyenlere hafta sonu ankarada bi kıyak yaparızz =) =)