mutlu yıllar karakız..

Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
arkadaslar hepinize cok tesekkur ederim. topigi yeni gordum kusura bakmayin iyi dilekleriniz icin cok ama cok tesekkur ederim:rendeer:
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
tanımıyorum ama nsipse tanısırık nice seneler iyki dogdun abla
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
Nice mutlu senelere sağlık ve huzurla ulaşman dileklerim ile iyi ki doğdun KARAKIZ. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karakız 22 mart benımde dogum gunum =)) senınde dogum gunun kutlu olsun =)):p
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
17
iyi seneler :rendeer:

yaşlanmak nekadar iyi olur bilmem ama :) ömrün uzun olsun
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ay bitmeden kutlayayım bende,
yeni yaşın hayırlı olsun ,iyi günlerde kullan,
her bir yaşın bir öncekinden daha mutlu geçsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst