06bluedragger Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 29 Ara 2007 Mesajlar 2,819 22 Mar 2008 #25 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. doğum günün kutlu olsun burjuu..:rendeer: racingnofear' Alıntı: mutlu yıllar kis :rendeer: Genişletmek için tıkla ... apla di ..mannak..:cat::cat::cat: Son düzenleme: 22 Mar 2008
doğum günün kutlu olsun burjuu..:rendeer: racingnofear' Alıntı: mutlu yıllar kis :rendeer: Genişletmek için tıkla ... apla di ..mannak..:cat::cat::cat:
KARAKIZ Katılım 15 Haz 2005 Mesajlar 927 25 Mar 2008 #26 arkadaslar hepinize cok tesekkur ederim. topigi yeni gordum kusura bakmayin iyi dilekleriniz icin cok ama cok tesekkur ederim:rendeer:
arkadaslar hepinize cok tesekkur ederim. topigi yeni gordum kusura bakmayin iyi dilekleriniz icin cok ama cok tesekkur ederim:rendeer:
nitrious81 Katılım 18 Ocak 2007 Mesajlar 2,413 25 Mar 2008 #27 Tanımıyorum ama Doğum günün kutlu olsun Burcu Nice yıllara...
woxter Katılım 20 Şub 2008 Mesajlar 403 25 Mar 2008 #28 tanımıyorum ama nsipse tanısırık nice seneler iyki dogdun abla
jesse Katılım 26 Şub 2006 Mesajlar 3,292 25 Mar 2008 #30 nice mutlu senelereee(((((((((((( dogum günün kutlu olsun
maGma Katılım 29 Eyl 2007 Mesajlar 190 25 Mar 2008 #31 Nice mutlu senelere sağlık ve huzurla ulaşman dileklerim ile iyi ki doğdun KARAKIZ. :rendeer:
thaii_vtec Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 12 Ocak 2008 Mesajlar 1,332 25 Mar 2008 #34 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. karakız 22 mart benımde dogum gunum =)) senınde dogum gunun kutlu olsun =))
DARKDIAMOND Katılım 24 Ocak 2006 Mesajlar 4,007 25 Mar 2008 #35 Buradamıki derken,okuduğunu gördüm. Doğum günün kutlu olsun arkadaşım.
freddy_ Katılım 8 Haz 2007 Mesajlar 17 25 Mar 2008 #36 iyi seneler :rendeer: yaşlanmak nekadar iyi olur bilmem ama ömrün uzun olsun
karmacoma Katılım 31 Mar 2007 Mesajlar 1,646 25 Mar 2008 #37 ay bitmeden kutlayayım bende, yeni yaşın hayırlı olsun ,iyi günlerde kullan, her bir yaşın bir öncekinden daha mutlu geçsin
ay bitmeden kutlayayım bende, yeni yaşın hayırlı olsun ,iyi günlerde kullan, her bir yaşın bir öncekinden daha mutlu geçsin
KARAKIZ Katılım 15 Haz 2005 Mesajlar 927 25 Mar 2008 #38 hepinize tekrar tekrartesekkur ederim arkadaslar...
CANGO Katılım 1 May 2005 Mesajlar 296 25 Mar 2008 #40 :bounce:Ben kutlamıyorum..! aklıma kanka cenk geldi...