- Katılım
- 23 Mar 2007
- Mesajlar
- 279
kazasız belasız kullanman dileğiyle, hayırlı olsun
hayırlı uğurlu olsun.
benim de almak istediğim motor hyosung gt250 r veya comet modeli.
aslında gözüm honda cbr125 te idi,ama düşündüm ve hyosung ile başlamanın daha iyi olacağına karar verdm.
ama o motoru almak için daha fazla kasmam gerekecekr:
bu arada senin motor sıfır mı?ikinci el mi?kaça aldın?
ÖZERCİGİM yeni motorun hayırlı olsun,artık bi pazar kalkıp gelirsin istanbula,senle bir güzel istanbul sefası yaparız,ne dersin,
tekrar hayırlı olsun sanki ikinci, motorumu almış kadar sevindi,m.güle güle kullan.