Mutlu Son :)

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hayırlı olsun.. :rendeer:

spacer.gif
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
hayırlı uğurlu olsun.
benim de almak istediğim motor hyosung gt250 r veya comet modeli.
aslında gözüm honda cbr125 te idi,ama düşündüm ve hyosung ile başlamanın daha iyi olacağına karar verdm.
ama o motoru almak için daha fazla kasmam gerekecek:pr:
bu arada senin motor sıfır mı?ikinci el mi?kaça aldın?
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
hayırlı uğurlu olsun.
benim de almak istediğim motor hyosung gt250 r veya comet modeli.
aslında gözüm honda cbr125 te idi,ama düşündüm ve hyosung ile başlamanın daha iyi olacağına karar verdm.
ama o motoru almak için daha fazla kasmam gerekecek:pr:
bu arada senin motor sıfır mı?ikinci el mi?kaça aldın?

Teşekkür ederim.Aldığım makina 0 km'de, eski fiyattan aldım.Umarım sende istediğin motosiklete kavuşursun.:cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız binersin inşallah dostum:rendeer:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Hepinize teşekkür ederim.Motosikletim saat 15:00 gibi geldi bugün biraz dolaştım.Deposunu doldurdum ve ardından yağmur yağdı :) şimdi üstünü örttüm bahçede duruyor.İnş. yarın hava güzel olur vede biraz daha fazla gezerim.Zaman bulabilirsem yarın plaka ruhsat işlemlerine başlayacağım.Şimdilik çok memnunum rahat ve çevik makina umarım ileride pişmanlık verecek birşeyle karşılaşmam :) En kısa zamanda resimleride eklemeye çalışacağım.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş hayırlı olsun güle güle kullan yolun acık olsun dikkatli kullan
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Amin amin.Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı uğurlu olsun... Allah kazadan beladan korusun... :)

Güle güle bin... (korumalarını sakın ihmal etme )

Keyifli sürüşler diliyorum... :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
ÖZERCİGİM yeni motorun hayırlı olsun,artık bi pazar kalkıp gelirsin istanbula,senle bir güzel istanbul sefası yaparız,ne dersin,
tekrar hayırlı olsun sanki ikinci, motorumu almış kadar sevindi,m.güle güle kullan.
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Hepinize çok teşekkür ederim.Sağolun,sizin yazılarınızı okudukça daha gururlanıyorum, daha mutlu oluyorum eksik olmayın.
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
ÖZERCİGİM yeni motorun hayırlı olsun,artık bi pazar kalkıp gelirsin istanbula,senle bir güzel istanbul sefası yaparız,ne dersin,
tekrar hayırlı olsun sanki ikinci, motorumu almış kadar sevindi,m.güle güle kullan.

Cihanım, davetin için teşekkür ederim :rendeer: Umarım ilk fırsatta yanına gelirimde, İstanbul sefası yaparız seninle :) :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst