Mutlaka Izleyin Italyan Polislerini çıldırtan Motorcu :)

Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
421
bu videoyu çok izledim...ama demin birşey dikkatimi çekti...Videonun 1:02 saniyesinde KAMYONMU TIRMI bişeyi sağdan geçiyor...ya abi bu nasıl bir risk alma..58 veya 59.saniyesindede solda bir motorun yanından geçiyor...o motor az solda olsa patlar işte...veya o beyaz kamyonun yanında bir arac olsa yine patlardı ...

ama patlamadı :) on hareketleri yapan patlamayı göze alıyo demektir haksızmıyım abi... patlamaktan korkanlar ise daha doğrusu hayata akarşı sorumlulukarını bilenler ise o saniyede böyle patlyabilirdi diyo..

ben ghost rider değilim... onun gibi profosyonel de değilim ama o adamla aynı ruhu taşıdığıma inanıyorum ve onun gibibir çok insan tanıyorum.. bununlada gruru duyyorum..

evet sorumsuzluk bu.. ama sonunu düşünende kahraman olamaz tamam fazla saçmaladım lakin toplayacam..toplayamıyorum affet metehandro!!:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
arkadaşlar ghost rider videolarını çok izledikte benim aklımı karıştıran bişey var,bu adam sadece motor kullanmak konusunda değil vide çekme konusundada profesyonel,adam kaçtane kamera kullanmış yaa baya organize çalışıyorlar
2, aklıma takılan konu ise bu adam polislerle bu kadar alay ediyor hatta bi videoda polis kaza yapıyor,,bu kaadr şeye rağmen nasıl oluyorda bu adamı vurmuyorlar:cherry: bi ara dönüp el işareti bile yapıyordu,,nasıl hala bu kadr rahat anlayamıyoruum ,gerçi elini eteğini çekti diye biliyorum ama yinede adam bu kadar videoyu çekene kadar ölmedi ve öldürülmediyse helal olsun,her nekadar yaptığı şey doğru olmasada
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
gelsin aynısını türkiyede yapsın sağ çıkarsa ümraniye tem de ona bitane daha alıcam o motordan :cat:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İtalyan olsun çamurdan olsun :queen: Bu kadar olmasa da ben de hemen hemen böyle bir sürücünün artçısıyım (tek teker hariç :p) :cherry: Ara sıra tırstığım oluyo ama mevzuu bu zaten :queen: emreeeeeee hadi kap böcümüzü gel :rendeer:
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
262
bu videoyu çok izledim...ama demin birşey dikkatimi çekti...Videonun 1:02 saniyesinde KAMYONMU TIRMI bişeyi sağdan geçiyor...ya abi bu nasıl bir risk alma..58 veya 59.saniyesindede solda bir motorun yanından geçiyor...o motor az solda olsa patlar işte...veya o beyaz kamyonun yanında bir arac olsa yine patlardı ...

evet benimde ne tesadüftür aynı şeyler dikkatimi çekti... İnanılmaz bir risk o motorcunun yanından geçmesi özelikle tırı sağdan geçerken görüş açısı yok 200 km ile dalıyor şansına hiç araba yoktu..
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
hihi way be bi zamanlar beraber 103 pejo sürerdik , biz bıraktık bu işleri o bırakmamış demek :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hihi way be bi zamanlar beraber 103 pejo sürerdik , biz bıraktık bu işleri o bırakmamış demek :)

ama stoppie devam dimi aralara dalmayız tek çekeriz stunt yaparız diyosum dimi..:queen:
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
adam nasıl suruo yaaa vay anasını...ama ben polısın yerınde olsam takıp etmem kı mumkun deıl yakalaması olagan ustu bı durum olmadıkca...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
ama stoppie devam dimi aralara dalmayız tek çekeriz stunt yaparız diyosum dimi..:queen:

bazen fren fazla kacıyo , kendiliğinden stoppie oluyo :p , hem aralara dalmaları , makasları cok onceden geçtik ,normal sollamak yerine karşıdan arac gelsin die ondeki aracın arkasından ilerlerdim :cherry:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
İtalyan olsun çamurdan olsun :queen: Bu kadar olmasa da ben de hemen hemen böyle bir sürücünün artçısıyım (tek teker hariç :p) :cherry: Ara sıra tırstığım oluyo ama mevzuu bu zaten :queen: emreeeeeee hadi kap böcümüzü gel :rendeer:


Adrenalin seviyoruz di mi canım benim:queen: Geliyorum az kaldı, bekle beni:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bazen fren fazla kacıyo , kendiliğinden stoppie oluyo :p , hem aralara dalmaları , makasları cok onceden geçtik ,normal sollamak yerine karşıdan arac gelsin die ondeki aracın arkasından ilerlerdim :cherry:

duran abarayı solluyosun galibaa..:rendeer:

elinin ayarı yokmu senin yoksa manisa tarzanı gibi cıbıl cıbıl gezip kask takmayıp şekilmi yapıyon millete alırım anahtarını mayk..:queen::rendeer::rendeer:

makarada son nokta :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=C03COHy61NM&feature=related

kafa granajı bilem var...

egsoz egsik selesi kısa geliyor..:queen:

[YT]C03COHy61NM&feature[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ne var bunda len verin bana bi 600cc ss bakın ozaman ghost rider halt etmiş yanımda..:queen:
yani diyosunki o altındaki motor 600cc öylemii:p
k1200 s sanırımmmmm :)
yok adventuree :queen:
bu videoyu çok izledim...ama demin birşey dikkatimi çekti...Videonun 1:02 saniyesinde KAMYONMU TIRMI bişeyi sağdan geçiyor...ya abi bu nasıl bir risk alma..58 veya 59.saniyesindede solda bir motorun yanından geçiyor...o motor az solda olsa patlar işte...veya o beyaz kamyonun yanında bir arac olsa yine patlardı ...
ya müdür sonuça bak adam patlamıyoo,iyide gidiyoo,gerisini salla gitsin ,izle ve keyf almaya bakk,patlarsa kendi sorunu
bız kendı vıdyomuzu koysak emınım butun herkez ustumuze gelır trafıkte bole motormu kullanılır dıye
haklısın
Sende , videodaki arkadas gibi guvenli bir surus sergile ben kendi adima elestirmem bilakis alkis tutarim.

güvenli sürüş ve ghost rider öylemi,sende haklısınn:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok ayıp :)......................
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bunu 600cc le yaparım diyom isooooo..:cat:

gene gıçın açıkta yattın heral..:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst