bu videoyu çok izledim...ama demin birşey dikkatimi çekti...Videonun 1:02 saniyesinde KAMYONMU TIRMI bişeyi sağdan geçiyor...ya abi bu nasıl bir risk alma..58 veya 59.saniyesindede solda bir motorun yanından geçiyor...o motor az solda olsa patlar işte...veya o beyaz kamyonun yanında bir arac olsa yine patlardı ...
ama patlamadı
ben ghost rider değilim... onun gibi profosyonel de değilim ama o adamla aynı ruhu taşıdığıma inanıyorum ve onun gibibir çok insan tanıyorum.. bununlada gruru duyyorum..
evet sorumsuzluk bu.. ama sonunu düşünende kahraman olamaz tamam fazla saçmaladım lakin toplayacam..toplayamıyorum affet metehandro!!:mrgreen: