müthiş soganlı geçidi

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Zamanında Ruslar bu geçidi yapmış .Rizeden motosiklet sevdalısı arkadaşlarım (Sedat,Enver,Şefik usta) da bizler için fotoğraflamışlar. Fotoları bana gönderip burada paylaşmamızı sağlıyan Sedata teşekkür ederim. :rendeer:Fotoların sonunda da karadenizlilerin olmazsa olmazı gezi taşlamasınıda ekledim.:queen:


280177bcs41.jpg

SANY0175.jpg

SANY0178.jpg

SANY0187.jpg

SANY0195.jpg

SANY0206.jpg

SANY0217.jpg

SANY0219.jpg

SANY0225.jpg

SANY0230.jpg

SANY0235.jpg

SANY0240-1.jpg

SANY0245.jpg

SANY0246.jpg

SANY0251.jpg

SANY0253.jpg

SANY0258.jpg

SANY0261.jpg

SANY0262.jpg

SANY0264.jpg

SANY0267.jpg

SANY0272.jpg

SANY0274.jpg

SANY0276.jpg

SANY0277.jpg

SANY0280.jpg

SANY0282.jpg

SANY0287.jpg

SANY0292.jpg

SANY0296.jpg

SANY0297.jpg

SANY0301.jpg

SANY0316.jpg







kaçton buğday öğüttün
dedum şefik ustaya
kenduni görmezmisun
dedi bir bak aynaya

bir bakarum aynaya
sanki taniduk biri
tozdan taniyamadum
gömulduk diri diri

dedum xt mahmuda
bir su getur içelum
dedi suda akmıyor
biz şimdi ne edelum

şefik usta demişti
bu toza girmeyelum
perişan olacağız
yağmuru bekleyelum

dedum habu havada
yağmur yağmaz be usta
kaçgün bekleyeceğuz
oluruz burda hasta


yeduk içtuk eğlenduk
herkes helal eylesun
gelecek pazarada
gezmek isteyen gelsun

cenker dostum sebeptur
soğanlı gezisine
slm ve saygı gitsin
dostların hepisine

hiç endişe etmeyun
yollar çok kötü değil
kaskun taşa vurmasun
yaklaştuğunda eğil
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
foğraflar gözükmüyorki :silent: yoksa ben mi göremiyorum
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
benim demi acıp kapatmam gerekiyor pc yı:farao::farao: fotolar görükmuyor
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanırım görüyorum evet evet görüyorum fotoları
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
yolları görünce içim gitti...
endurocu mu olsam dıye ,, ama ben choppercıyım :D
bu araada ortak nokta bende RİZEliyim,aydere motorla cıkmak ıstıyorum kısmetse
seneye cıkıcam.
şiirede bayıldım elıne koluna sağlık yenılerınıde beklıyoruz :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
zorlu bir yolculuk olmuşa benziyor doğa ile başabaşa çokta zevkli olmuştur resimler muhteşem bugezileri imrenerek seyrediyorum emeklerinize sağlık teşekkürler.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
wauuuuuuuuuwwwwwwwww geçit harikaaaaa ama enduro ile yoldan gıtmeye gerek yok dırek dumduz dagdanda ınebılırdınız =))

tşkler fotolar için
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
zorlu bir yolculuk olmuşa benziyor doğa ile başabaşa çokta zevkli olmuştur resimler muhteşem bugezileri imrenerek seyrediyorum emeklerinize sağlık teşekkürler.

Ümmet bey imrenerek seyrediyorum demişsin . Valla seni imrenerek seyredecek en son kişi olarak görürüm. Maşallahın var bu gezi konularında bırakta biz sana imrenelim:p
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harika ya,paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay be vay bee :cyclopsan memleketim yurdum vatanım Türkiyem :rendeer:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Ellerinize emeginize saglık guzel gezi olmuş.... Bir ara milliyet com da bu yol dunyanın em tehlikeli yolları arasında gösteriliyordu. Orada gördügümde sasırmıştım. Şimdi bu yolun motorla gidildigini görünce hepten sok oldumm....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst