Müthiş Harley Davidson...

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
İşte muhteşem HARLEY DAVİDSON...










İşte esas süpriz Harley racer...



 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
bu nee yaaa kaç cc bu motor??? 2500cc var mı?? :):):)
güzel resimler eline saglıkkk ...
gerçekten teknik özelliklerini görmek isterdimmm...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
bu nee yaaa kaç cc bu motor??? 2500cc var mı?? :):):)
güzel resimler eline saglıkkk ...
gerçekten teknik özelliklerini görmek isterdimmm...
Motor hacimleri ile ilgili bilgilere ulaşamadım sitede mevcut değil benim ilgimi çeken en alttaki Harley racer oldu sanırım standart üretim değil...
 
Katılım
19 Tem 2006
Mesajlar
21
bunlar chopper mı cruiser mı acaba yani harley in özel üretimleridir mutlaka seri yok böle şeyler bildiğim kadarıyla:)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
deli alet olmuş bunlar yaw aynısından 5 top alalım bari :) kac cc bunlar
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
abartmaya gerek yok,okadarda nefes kesici,heyecan verici,müthiş,harika,süper,olağanüstü::eek:hmy:: ::eek:hmy:: aletler değiller::miiz::
kendimizi biraz kasarsak bizde alırız aslında bunlardan:pr: :salut:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
bu harley'ler benim hiç hoşuma gitmiyo arkadaş , belkide chooper sevmediğimdendir :silent:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Bence iğrenç, yani bu motorlar sırf süs için galiba binilmezki. Ben turing severim bana gelmez bunlar.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Her şey tarz meselesi bende chopper yada cruiser sevmiyorum ama Harleyin tam anlamıyla farklı bir tarzı kişiliği var şu motosikletlere bakınca sadece bir motosikletten çok başka şeyler görüyor insan ayrı bir yaşam biçimi
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
29
:c
at: :cat: waaawwww!!!!! çok güzeller ya:cat: ama bende istiyommm:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst