Benim kt nin biraz buyugu, biraz guclusu, biraz guzeli, biraz harleyi işte.. Başka bi numarası yok.. Hem bunların frene basınca farı yanıp, freni bırakınca butun farları, ikaz ışıkları soneni var mı? yaa işte..
Şaka bir yana bu ne be arkadaş.. Ben biraz maçı izliyim yeniyoruz ne guzel. Moral kazanayım. Ha unutmadan bi farkı da akusu bozuk değildir bunların..