Muteşem Tek Teker Asyalı Kefe

Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
merak ettim ama izleyemedim telefon flash player olmadığı için açmadı sanırım yabancı forumlarda pop the cluctch dedikleri yani debriyajı ufaktan sıkıp gaz vererek kaldırrdın dimi :)
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
iş yerımde facebook yasak gerçi heryer yasak :D ama birazdan motoruma binip, köprünün soğuğunu yiyip evime ulaşınca izleyeceğim.
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Çok mantıklı bi hareket :) Ama ön tekerin yere değme sesini de ağzınla filan yapmayı denemelisin.. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst