- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 10,285
bedavaya verse alınmaz...
aldın 1000rr ı bunu almazsın tabi :bounce:
hayırlı olsun hasancım :rendeer:
bedavaya verse alınmaz...
yok canım ne kızması. biraz garibime gitti, normalin 3-5 katı fiyat çekeni gördük, standartın çok üzerinde hız yaptığını iddia edeni gördük, hiç fotoğraf koymadığı gibi hiçbirşey yazmayanını gördük daha aklıma gelemeyen bi dünya saçma ilan gördük ve sitedede bu gibi ilanlar için bi başlıkta mevcut ama bu ilanda fotoğraf eklememesi haricinde bi eksik bence yok. sadece bunu belirttim.