müneccimmiyiz biz yurdum insanı ilan vermiş :)

Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok canım ne kızması. biraz garibime gitti, normalin 3-5 katı fiyat çekeni gördük, standartın çok üzerinde hız yaptığını iddia edeni gördük, hiç fotoğraf koymadığı gibi hiçbirşey yazmayanını gördük daha aklıma gelemeyen bi dünya saçma ilan gördük ve sitedede bu gibi ilanlar için bi başlıkta mevcut ama bu ilanda fotoğraf eklememesi haricinde bi eksik bence yok. sadece bunu belirttim.

bahsettiğin özelliklere sahip bir çok ilan bende gördüm ,ancak motordan anlamayan bile farkı anlar başlığıyla açılmış bir ilanda resim olmaması garibime gitti ,mesela ben motordan anlamıyorum onun orda yazdıkları özelliklerden ne anlayabilirim ,ancak eklenmiş bir resim yol gösterir bana ,
resim eklemeyen adamın motorunu almam yazısının sonundaki sembol e bakarsan bunun espiri mahayetinde yazılmış olduğunu farketmen lazımdı
ilanları gezerken bu başlığa denk geldim ve bir bakayım farkı göreyim dedim girdim resim yok başladım gülmeye ,gülmeyi unutan vatandaşım da gülsün diye buraya açtım konuyu :cherry:

Abartacak bir şey yok kanımca :cat:
 
Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
220
Resimsiz ilanın etkisi resimsiz ilana oranla çok daha az.Ama motorun alınmayacağını göstermez.Yine de insanda baştan bir güvensizlik ortaya çıkarır.Bence ilan verirken kesinlikle resim koyun.Hemde bir tane de değil.Her açıdan.Yandan,önden,motorun göstermek istediğiniz bir yerini net gösteren bir görüntü ve gösterge paneli.Gösterge paneliyle hem motorun bulunduğu kilometreyi göstermiş olursunuz.Ayrıca gösterge paneli bazılarının motordan daha çok baktıkları bir şey.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst