motorcu48 Katılım 7 Tem 2007 Mesajlar 4,199 23 Tem 2007 #41 bu moto gp3 oyunu ya keşke ben oynarken video yapsaydım ama nasıl yapcamki onu hehehe
mostwanted_57 Katılım 3 Ocak 2006 Mesajlar 4,679 23 Tem 2007 #42 motorcu48' Alıntı: bu moto gp3 oyunu ya keşke ben oynarken video yapsaydım ama nasıl yapcamki onu hehehe Genişletmek için tıkla ... ne moto gp3 ü. :mrgreen: bende motogp4 var. Grafikler bu kadar iyi değil. :mrgreen: biraz dengeli sallasan. :cherry:
motorcu48' Alıntı: bu moto gp3 oyunu ya keşke ben oynarken video yapsaydım ama nasıl yapcamki onu hehehe Genişletmek için tıkla ... ne moto gp3 ü. :mrgreen: bende motogp4 var. Grafikler bu kadar iyi değil. :mrgreen: biraz dengeli sallasan. :cherry: