Mükemmel (Kesinlikle izleyin..)

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
süper videooo paylaşım için tşkrlr kalkışta nasıl arkayı sallaya sallaya gidiyo hey kurban olduğumun racesi:mrgreen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Evet ilk goruntuler mukemmel degilmi. O kafa kalkısı falan :)
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
valla ben cok cahıl kalmısım herlade foruma yazı yazmaktan ben bunun bılgısayar oyunu oldugunu yorumlardan ogrendım yaew......yas 17 elden gıtmsı genclısıgm...Allah Allah ....:silent:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
valla ben cok cahıl kalmısım herlade foruma yazı yazmaktan ben bunun bılgısayar oyunu oldugunu yorumlardan ogrendım yaew......yas 17 elden gıtmsı genclısıgm...Allah Allah ....:silent:

Senin sucun degilki bu. Adamlar o kadar gerçekçi yapmıslarki gerçekten ayırt etmesi zor :cat:
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
228
Ben şimdi oyunun ısmını merak etmekteyım motogp3 mü yoksa motogpo6 mı..Ayrıca müzik cok hosuma gıttı o müziğin ismi yokmudur indirebılcegımız bı ısmı yok mudur ..
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Ben şimdi oyunun ısmını merak etmekteyım motogp3 mü yoksa motogpo6 mı..Ayrıca müzik cok hosuma gıttı o müziğin ismi yokmudur indirebılcegımız bı ısmı yok mudur ..

Oyun Motogp6 ve pc'de yok malesef xbox 360'da var kesin playstation 3'de çıkar ama pc'de çıkacağına pek ihtimal vermiyorum çünkü grafikler gerçeğe inanılmaz yakın. Abartı bir sistem ister, çıksa bile o çözünürlüklerde oynayamayabiliriz... En iyisi ps3 veya xbox gibi bir platform almak bunlar pc'de oyun devrini bitercek gibi... Ama eğer motogp4 oynarım dersen o pc'de var bildiğim kadarıyla. Fikir olması için birkaç screenshot:


Shot at 2007-07-15


Shot at 2007-07-15


Shot at 2007-07-15

Hakikaten gerçek gibi değil mi? Bu arada Cerrahi video için teşekkürler...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
228
dgrmr cok saol yanlız bişi sorcam bunlar oyun içi görüntüsümü..sakın bana oyun içi deme :) (ya ben müziğine taktım yokmu bulabılen :( )
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
Oyun Motogp6 ve pc'de yok malesef xbox 360'da var kesin playstation 3'de çıkar ama pc'de çıkacağına pek ihtimal vermiyorum çünkü grafikler gerçeğe inanılmaz yakın. Abartı bir sistem ister, çıksa bile o çözünürlüklerde oynayamayabiliriz... En iyisi ps3 veya xbox gibi bir platform almak bunlar pc'de oyun devrini bitercek gibi... Ama eğer motogp4 oynarım dersen o pc'de var bildiğim kadarıyla. Fikir olması için birkaç screenshot:
QUOTE]


screenshot demşsiniz ama inanasım gelmedi...oyunun reklamları için grafikeler tarafndan çizilmiş resimler olmasın...


birde ps3 almaklada bitmiyor...sanırım kullandığnız televizyonunda artı özelliklerinin olması lazım (yanılıyor olabilirim ama high definition gibi)...sıradan bir tv de oynan ps3 ün kalitesinin ps 2 den çok farklı olmadığını duymuştum...
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
228
birde ps3 almaklada bitmiyor...sanırım kullandığnız televizyonunda artı özelliklerinin olması lazım (yanılıyor olabilirim ama high definition gibi)...sıradan bir tv de oynan ps3 ün kalitesinin ps 2 den çok farklı olmadığını duymuştum...[/QUOTE]

evet dogru söluyosun ps 3 tek basına bi işe yaramıyor onun için bide para evrip tv alıyosun eger kaliteli oynamak istiyosan
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
yanlız bu efektleri motogp 3 de göremezsin.Bu oyunu(motogp 06) almak için xbox ta alman lazım:mrgreen:
onu da alırız bizde.. :queen:
:queen:

Ben ole bisey demedim :cat:
Nasıl yaniii :silent:
Hatlar karıstı sanırım :queen::queen::queen:
Galiba öyle oldu.. :p:queen:
valla ben cok cahıl kalmısım herlade foruma yazı yazmaktan ben bunun bılgısayar oyunu oldugunu yorumlardan ogrendım yaew......yas 17 elden gıtmsı genclısıgm...Allah Allah ....:silent:
merak etme.. Bende öyle ögrendim.. :queen: bu arada benim yaşta 16..
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Yanılmıyorsam bunlar bildiğimiz oyun içi (replay'lerin fotoları, oyunda aynı kalite ile oynanıyor) görüntüler, Özellikle Ps3'le bu tür görüntülere kendimizi hazırlasak iyi olacak. Platformlar inanılmaz bir yol katettiler '06-'07 itibariyle. HD TV (yüksek çözünürlüklü televizyon) meselesine gelince büyük ekran takıntınız yoksa mevcut pc monitörünüze bağlıyarak da çok iyi görüntü almanız mümkün yine. Televizyonunuz kötü bile olsa ps2 kalitesine düşürmesi mümkün değil bu da var, sadece mükemmele ulaşamazsınız. Zaten dünya para harcayıp sağlam bir konsol almışken tv de alınır herhalde...Bir oyuncağa o parayı verebildikten sonra tv parası batmaz sanırsam insanın gözüne...
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2007
Mesajlar
729
Oyunun pc versiyonu çıkmadımı acaba daha ?

Cerrahi motogp3 :cat: oyna bekleme bosuna aynı fızık motoruna yakın belkıde aynı bu kısmını bılmıyorum ama start basındakı kalkısda motorun arkasını sallaması falan hep aynı oyna memnun kalmazsan ben senden alırım gerı cd yı :cherry:
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
651
bana bu bir pc oyununun video su gibi geldi moto gp oyunlarında böle giriş fıragmanları var çünkü buda onlardan biri gibi geldi ne yalan söliiim

yaf herkez zaten bunun bi pc oyunu olduğunu anlamış olsun yazmış olduk birkere yaşlılık işte dediğim gibi yazdık artık pilavdan dönenin kaşığı kırılsın canım:wiinkk:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst