- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
süper videooo paylaşım için tşkrlr kalkışta nasıl arkayı sallaya sallaya gidiyo hey kurban olduğumun racesi:mrgreen:
Evet ilk goruntuler mukemmel degilmi. O kafa kalkısı falan![]()
:queen:ben buradan pek bişey anlamadım..
:queen:
Ben ole bisey demedim :cat:
valla ben cok cahıl kalmısım herlade foruma yazı yazmaktan ben bunun bılgısayar oyunu oldugunu yorumlardan ogrendım yaew......yas 17 elden gıtmsı genclısıgm...Allah Allah ....:silent:
Ben şimdi oyunun ısmını merak etmekteyım motogp3 mü yoksa motogpo6 mı..Ayrıca müzik cok hosuma gıttı o müziğin ismi yokmudur indirebılcegımız bı ısmı yok mudur ..



Oyun Motogp6 ve pc'de yok malesef xbox 360'da var kesin playstation 3'de çıkar ama pc'de çıkacağına pek ihtimal vermiyorum çünkü grafikler gerçeğe inanılmaz yakın. Abartı bir sistem ister, çıksa bile o çözünürlüklerde oynayamayabiliriz... En iyisi ps3 veya xbox gibi bir platform almak bunlar pc'de oyun devrini bitercek gibi... Ama eğer motogp4 oynarım dersen o pc'de var bildiğim kadarıyla. Fikir olması için birkaç screenshot:
QUOTE]
screenshot demşsiniz ama inanasım gelmedi...oyunun reklamları için grafikeler tarafndan çizilmiş resimler olmasın...
birde ps3 almaklada bitmiyor...sanırım kullandığnız televizyonunda artı özelliklerinin olması lazım (yanılıyor olabilirim ama high definition gibi)...sıradan bir tv de oynan ps3 ün kalitesinin ps 2 den çok farklı olmadığını duymuştum...
onu da alırız bizde.. :queen:yanlız bu efektleri motogp 3 de göremezsin.Bu oyunu(motogp 06) almak için xbox ta alman lazım:mrgreen:
Nasıl yaniii :silent::queen:
Ben ole bisey demedim :cat:
Galiba öyle oldu..Hatlar karıstı sanırım :queen::queen::queen:
merak etme.. Bende öyle ögrendim.. :queen: bu arada benim yaşta 16..valla ben cok cahıl kalmısım herlade foruma yazı yazmaktan ben bunun bılgısayar oyunu oldugunu yorumlardan ogrendım yaew......yas 17 elden gıtmsı genclısıgm...Allah Allah ....:silent:
Oyunun pc versiyonu çıkmadımı acaba daha ?