- Katılım
- 12 May 2005
- Mesajlar
- 429
dishy' Alıntı:atama yakışan cevap
Biraz fazla izindeyiz...:cat:Atam izindeyiz...ben ölürsem akşam üstü (sirozdan) ölürüm..
olcan138' Alıntı:Biraz fazla izindeyiz...:cat:
EgeKnn' Alıntı:offf yaaaaaaa helal olsun işte atamız
nur içinde yatsın keşke bir 10 sene daha geç ayrılsaydı aramızdan çok şey değişecekti çokkkk :rendeer:
EgeKnn' Alıntı:offf yaaaaaaa helal olsun işte atamız
nur içinde yatsın keşke bir 10 sene daha geç ayrılsaydı aramızdan çok şey değişecekti çokkkk :rendeer: