muhteşem cevap

Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
muhtesemcevap1ma0cd.jpg


link açılmıyor burdan bakın :)
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
offf yaaaaaaa helal olsun işte atamız

nur içinde yatsın keşke bir 10 sene daha geç ayrılsaydı aramızdan çok şey değişecekti çokkkk :rendeer:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
ulan bi resmi koymayı beceremedik,ihtiyarlık işte...neyse güzel cevap ama zeki adamın hali başka canım..
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
abi süpersiniz
anlı şanlı tarihimizin kurucularından olan yüce MUSTAFA KEMAL

ATAM İZİNDEYİZ
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn
Daha ne denir ki...:cat:

ATAM İZİNDEYİZ
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
40
::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis::
söylenecek başka kelime yok. şimdiki büyüklerimizin bunları görüp ders almaları gerekir.
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
sevgili Barış bence sen ihtiyarlamadında akşamdanmı kaldın yoksa:p
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
vay hasan abim vay vay,sen nerelerdesin yahu...Yok valla dün akşam 2 tekila şat sonra yattım..:cat: Atam izindeyiz...ben ölürsem akşam üstü (sirozdan) ölürüm..:cherry:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
EgeKnn' Alıntı:
offf yaaaaaaa helal olsun işte atamız

nur içinde yatsın keşke bir 10 sene daha geç ayrılsaydı aramızdan çok şey değişecekti çokkkk :rendeer:


:cat: :cat: :cat: :cat: :cat: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: :thumleft: ::alkiis:: ::alkiis:: ::biggrinn ::biggrinn ::biggrinn ::haapppy: ::haapppy: ::haapppy: ::haapppy: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
çok nüktedan bir cevap. bu arada izin yapmayı bırakıp çalışmakta fayda var.
 
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
41
EgeKnn' Alıntı:
offf yaaaaaaa helal olsun işte atamız

nur içinde yatsın keşke bir 10 sene daha geç ayrılsaydı aramızdan çok şey değişecekti çokkkk :rendeer:

Kesinlikle katılıyorumm.:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Aslında sümsüğü hakketmişde,ATAM büyük adam.Lafla bitirmiş herifi.Devlet adamlığı,heleki dahi devlet adamlığı başka bişey.Herksin harcı değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst