muhteşem cevap

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Çok basit, ama üzerinde günlerce konuşulacak kadar da derin bir cevap...
Nur içinde yatsın:rendeer:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende cevap vereyim bi resimle
atatrk9rf.jpg
 
Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
Keşke şimdide herşey, o zamanki kadar onurlu yapılsa. nerde kardeşim? öyle bi zamandayızki bir bira için bile adam öldürenler var. kötü insanlara lanet olsun. hiçkimse birgün gelipte öleceğini düşünerek yaşamıyor hayatı. yav basit bir kalem bile binlerce yıl kalır şu dünyadada, senin ömrün neki cakas atasın? hiç 150 yıl yaşıyan duydunuzmu? yazık vallaha çok yazık. insan insan gibi yaşamalı. yoksa insan olmanın önemi nedirki?
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
CBR1000RR' Alıntı:
zaten herşey watan için watan için kendini feda eden insanlar için değilmi

herşey vatan için derken türkçe'yi de yetim bırakmayalım. türkçe kelimenin içinde "w"nun ne işi var?
yukarıdaki resimde de ata'nın bakışı muhteşem.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Beh beh beh!!!! Fotoğraftan fırlıycak be kardeşim. Yetişemedikki zamanına,oturup parlatalım karşılıklı.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
23
ulan hızlı davrandın ersen tam bende onu koyacaktım evet ashes in resime bakın helal valla masada krallar var başka ülke büyükleri var ama hangisinde böyle bir karizma var sahibi benim diyor buranın :cat:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet erkin çok acayip bir resim hep bakarım bu resme
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
atam her zaman iznindeyiz
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
muhteşem cevap arkadaşlar ama doğru olduğu ne malum di mi :) böyle bir resepsiyon belki de hiç olmadı bile.. Ama olsa da atamızın bundan aşağıya kalır bir cevap vereceğini de hiç sanmıyorum..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ata,yabancı devlet temsilcilerine bir yemek verir. İşini iyi bilen ve servis yapabilecek garson bulmakta zorlanırlar. Elde mevcut garsonlarla idare etmeye çalışırlar. Protokol masasına hizmet eden garson üst üste hata yapar ve yabancılardan birisi bu duruma alaycı bir şekilde güler.Ata,gülen şahsa dönerek; "bu millet her şeye katlandı, vatanını kurtarmayı öğrendi ama bir türlü hizmet etmeyi öğrenemedi" der.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
112
:pr: idarecilik milletinin onurunu korumaktır. Ele güne muhtac etmeden, kalkınmasını sağlamaktır. Bir garsonun hatasından bile Milletinin onurunu okşayacak çıkarımlarda bulunan liderlerden; İMF'den 1 milyar dolar -üstelik hibe de değil, borç- almaya çalışan acizlere kaldık...
yazık bu millete...
sahi, en son hangi bakanların sahtekarlıkları zaman aşımından ört-bas edilmişti???:pr: :pr: :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst