[Muğla - MT]

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
29 Ekim'de İstanbul'da düzenlenecek olan kortej çok anlamlı olucaktır diye düşünüyorum.orada yazılmış "haydi İzmir size yakışmıyo" falan çok yanlış.Haydi Türkiye tüm MT il grupları aynı gün tek kalp olalım
Bence her şehrimizde aynı gün tüm motosiklet tutkunlarını kortej içinde bulundurmak en güzeli olacaktır.Bu olay sadece İstanbul ve İzmir'de tıkanıp kalmamalı.Her fırsatta yakınmasını biliyoruz:
-Bizleri farkedin artık!" diye.
Eğer ki bu kortej olayını tüm şehirlerimizde aynı gün içerisinde yaparsak; artık bizlerin serseri motorcular olmadığımızı da anlarlar...:cat:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
selam arkadaşlar kısa bir aradan sonra yine burdayım...

öncelikle bu aralar yaşanan olaylar için tüm milletimize geçmiş olsun diliyorum,şehitlerimizin ailelerinede başsağlığı diliyorum...
nete giremediğim için bu duyuru ve yazıları anca gördüm ama muğla mt olarak böyle yazılarında olacağını tahmin ettim ve muğla mt ye helal olsun diyorum...

29 ekim de düzenlenecek olan şehitlerimiz için sürüşe bende elimden geldiği kadar katılmaya çalışırım...

tekrardan tüm türk milletin başı saolsun
ama hainlerinde bilmesi gereken bir şey var'''VATAN BİR BÜTÜNDÜR ASLA PARÇALANAMAZ'''
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Ankara'ya gitme durumum var,ama böyle bir faaliyet olacaksa 29 Ekim en uygun tarih olur diye düşünüyorum. Burada olursam katılırım,pazar günü çalışıyorum.
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
kardeşim yuruyus değil maksadımız marmariste buluşmak bence 29 ekim uygun tarih.... 10 motorla başlasak bile bi suru katılan olur scooterlarla falan cevreden gorupde... ben derimki gelin şu işi yapalım hep beraber birlik olup mugla mt olarak bu gorevi yerine getirelim...
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
ben varım kardeşim
haydi muğla mt , bizde varız diyelim
bundan güzel ve bir o kadar anlamlı birgün olamaz
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
pazartesi bende varım arkadaşlar. aslında pazartesi son çalışma günüm olacak ama bu organizasyona yetişebilirim. bide bunu saat 15:00 den sonra yaparsak 10 numara olur.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ben bu pazar izmire gidicem ama düğün için arabayla gidicem heralde. ama pazartesi olursa daha iyi olur heralde!
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
şu marmaris işi bi belli olsun da
olmadı izmire moto eskortluk yapabilirim :cherry:
biliyorsunuz benim rr ingilterede eskort motorudur :p
çinde de polis motoru :queen:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
hayırdır sen neden gidicen izmire? benim rodaj bitmeden ben yapmam uzun yol. ilk rodaj bitti sayılır. şimdi 1200km olana kadar en uzun yol marmaris yada fethiye benim için. bu arada beyler şu arganizasyonu tam manasıyla biri yazsın katılan katılır katılmayanında canı sağolsun.

ama biri nerde buluşulacak saat kaçta rota ne olacak bunları yazsın ona göre katılıma bakalım. illegal pazartesi sen uygunsun bu taraftan gidecekler için sen bi organiza yaparmısın?
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
arkadaşlar marmaristeki yürüyüşe motorlarımızla katılabiliriz
saat 13.00 gibi ortaca'dan hareket edersek
hem marmaristeki ağabeylerimizin yanına uğrarız
sonra hep birlikte saat 16.00'daki yürüyüşe motorlarımızla eşlik ederiz
tabiki bence :)
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ben pazar günü izmire gitmem lazım selim. olmassa benim adımada katılırsınız. böyle bir uygulamaya katılamadığım için çok üzülüyorum :( bu arada izmirdekine belki yetişirim en kötü arabayla ona katılırım!
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
arkadaşlar aldığım habere göre yarın fethiye'de de yürüyüş olcakmış
saat 13.00 da salı pazarında başlayacak
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
81
muğla mt marmaristeki yürüyüş toplanma yeri siteler emniyet müdürlünden başlıyor toplanma saati 15:30 migros çevre yolu belediye personeli,avukatlar,öğretmenler,polisler her resmi dairede ilanlar var katılım çok büyük olacak gibi 10 bin falan olur herhalde civar beldelerdende katılım olacak ama pazartesi için birşey yok burda.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
phynx , bilgiler için sağolasın
motorlarla katılım için uğraşıyoruz, ama pek hareket sağlayamadık :pale:
olmazsa pazartesi izmirdeki yürüyüşe katılabilirim
tabiki motorla :cherry:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
arkadaşlar marmaristeki yürüyüşe motorlarımızla katılabiliriz
saat 13.00 gibi ortaca'dan hareket edersek
hem marmaristeki ağabeylerimizin yanına uğrarız
sonra hep birlikte saat 16.00'daki yürüyüşe motorlarımızla eşlik ederiz
tabiki bence :)

Selim kardeş selam bu arada geçen sen ve alperle gezimiz çok güzel oldu marmariste devamını dilerim. Alper sende gelebilirsen iyi olur gelemesende napalım. Siz dediğin gibi 13 gibi oradan çıkın bende o gün 4 e kadar çalışıyorum. 4 te çıkar bende konvoya katılırım. olmassa yanıma gelir beni alırsınız sonra yakalarız konvoyu hallederiz yani bi şekil.

muğla mt marmaristeki yürüyüş toplanma yeri siteler emniyet müdürlünden başlıyor toplanma saati 15:30 migros çevre yolu belediye personeli,avukatlar,öğretmenler,polisler her resmi dairede ilanlar var katılım çok büyük olacak gibi 10 bin falan olur herhalde civar beldelerdende katılım olacak ama pazartesi için birşey yok burda.

Senin bu dediğin Pazar günü dimi yiğit gerçi p.tesi de olsa benim için farketmez. 4 te çıkar gelirim ben.

Sen emniyettekilere söle beni beklesinler 4 e karar :cherry: :queen:

Haydi Muğla Mt hepinizi bekliyoruz. Çok büyük bi katılım olacak haydi harkez Pazar günü Marmarise...
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
81
Senin bu dediğin Pazar günü dimi yiğit gerçi p.tesi de olsa benim için farketmez. 4 te çıkar gelirim ben.

Sen emniyettekilere söle beni beklesinler 4 e karar :cherry: :queen:

Haydi Muğla Mt hepinizi bekliyoruz. Çok büyük bi katılım olacak haydi harkez Pazar günü Marmarise...[/QUOTE]


EVET BORA PAZAR GÜNÜ BEN SÖYLERİM TEK TEK BİNLERCE KİŞİYE BEKLERİZ SENİ AYIPSIN:cherry::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst