[Muğla - MT]

Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
32
marmaris aşkına

dünyanın incisi marmaristen selamlar::coool::::tutkuy::

::coool::MARmaris aşkına. dünyanın incisi marmaristen selamlar::tutkuy::
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Selamlar

Aramıza yeni katılan huriye hanım ve Zined e hoş geldin diyorum. :rendeer::rendeer: İnşallah kalıcı olursunuz. Sabredin 1 ay sonraki :pale: Büyük buluşmaya Tekrar Hoş geldiniz
:queen:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
54
merhaba arkadaslar gecen gun bır rc motosiklet aldım sızınle paylasmak ıstedım ısde fotosu

dsc01616ch6.jpg


sıtıkırlarını daha yapıstırmadım once altına bır boya atmak ıstıyorum

yanlıs hatırlamıyorsam barıs abıydı dovmecı olan gecen gun ısıklarda karsılasmısdık onun yanına gıdecegım motorsıkletımı boyayabılırmısın dıye bır danısacagım

arkadaslar yarın sabah izmire gıdıyoruz marmaris'li arkadaslarla mehmet arakdasımızız yarın yarısı var onu ızlemeye buraya not duseyım dedım
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
arkadaşlar dünkü yarışlar ne oldu? marmaristen 2 kişi gitmiş heralde yarışlara. forumu aradım ama bişey bulamadım.
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
54
ben dun gıttım mehmet arkadasımız yarısını ızlemeye
marmarıs beledıyesı ısuzu kaldırdı mehmet kardesımız ısınma turu attı 3 tur ondan sonra yarıs basladı yanlız bırınce turda talıhsızlık oldu on tekerlegı kaydı ve dusdu yarıs dısı kaldı motorsıkletınde vıtes kolu kırılmıs dıreksıyonda sorun varmıs o yuzden
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
tüh yaaa :( marmaristen 1 kişi daha katılmış olması lazım best motorun servisinden biri. herneyse mehmet başarılıdır bu olmadıysa bile bi sonrakinde bitirir bu işi :wiinkk: ben güveniyorum memete. herkese selamlar!!!!!
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Evetttttt sevgili Muğla mt li arkadaşlar. Yaz sezonunun finaline az kaldı artık. Uzatmaları oynuyoruz şu anda. Büyükkkkkkk buluşmamızada az kaldı. Kasım ayında daha ilk haftasında büyük bir organizasyonda buluşcaz inşallah. Artık daha iyimser olmaya başladım. Koskoca yaz tek motor solo gezilerden sıkıldım. Solo olarak son gezimide bayramda Fethiye ye yapmayı düşünüyorum. Grup olarak gittiğimiz fethiye gezisinde kaldığımız o motelde kalcam 1 gün. Ondan sonrada siz sevgili arkadaşların kasım ayında düzenleyeceği büyük geziyi beklerken motorumu kış bakımına sokacam. Malum bundan böyle gezilerden bakımlara fırsat kalmaz (İNŞALLAH) . Tüm MUĞLA mt yi özledim. hade az kaldı sabredin biraz daha.
YORGUN dan Nameler dinlediniz..........:queen::queen::queen:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Herkese merhaba

Sevgili Yorgun (pardon) Dinlenmiş 48 sonunda duaların kabul oldu.Bu cumartesi Marmaris'te Purple Garden da toplanıyoruz.Normal şartlar altında Bodrum ekibi olarak geliyoruz.Sezon başlıyor:queen: :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
Sevgili Yorgun (pardon) Dinlenmiş 48 sonunda duaların kabul oldu.Bu cumartesi Marmaris'te Purple Garden da toplanıyoruz.Normal şartlar altında Bodrum ekibi olarak geliyoruz.Sezon başlıyor:queen: :rendeer::rendeer::rendeer:

süpper :) ama keşke pazar olsaydı ben c.tesi en erken saat 12 gibi orda olabilirim :pale: bunu pazara aktarabilirsek 10 numöara olacak. olmasa bile bundan sonraki gezilerde %99 ben ve eşim varız. c.tesi saat 12 den sonra yada pazar günü görüşmek ümidiyle :wiinkk:
 
Katılım
7 Şub 2007
Mesajlar
105
Merhaba arkadaşlar:rendeer:.Nihayet sezon geldi.Bu hafta sonu taplanıp hem biraz yol yapalım motorlar açılsın hemde beraber olalım iki lafın belini kıralım dedik.Bodrum tayfası cumartesi öğleden sonra burda olacak.çay kahve molasından sonra biraz dolaşıp akşam yemeğini Purple Garden da yiyeceğiz.Pazar günü içinde olası program herzamanki gibi sabah yol üzerinde biryerlerde kahvaltı sonrasında ortak verilecek karara göre gaz açarız.Örneğin Çiftlik koyu olabilir.İsteyen denize girer isteyen dinlenir.
Önerileri ve ayrıntıları cumartesi akşam konuşur karar veririz.
HAYDİ ELLER HAVAYA:cat:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
şahin kardeşim sen nerlerdesin yaa valla unuttum sanma aklımdasın ama ben nedense bu komünikasyon olayıda pek başarılı deilim arayamadım seni umarım darılmamışsındır ....:( bi istegin varmı kardeşim özledm seni valla ne yalan solimm bitirde şu askerlıgı sıra bana gelsın

hurıye hanım ve zined aramıza hoşgeldiniz...

ömer abi mesut abi nerelerdeydiniz yahu özlettiniz kendinizii...
umarım en yakın zamanda top yekun bi toplantı yaparız bende ozledim valaa..

herkese sevgiler...
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Oooo yaz kaçkınları geldi.Haftasonu arkadaşın düğünü var. Pazar günü zor da olsa gelebilmeyi umuyoruz.
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Haydi hep birlikte...Muğla MT,Muğla Mt Hey,Hey,Heeeeyyyyyy:queen::rendeer:
Banro kardeşim erken gel pazara kalma:queen:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
hmmm vallahi şimdiden heyecanlanmaya başladım :) c.tesi gece saat 00:00 gibi marmaristeyim. c.tesi etkinliğine katılamayabilirim ama pazar günü kuşluk vakti yollardayım :) :queen:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Biraz işimiz vardı siteye geç bağlandık biz yokken kimler gelmiş kimler...:rendeer: Hoşlar geldiniz sefalar getirdiniz.:rendeer: Siteye sayenizde yine renk geldi. Herneyse Cumartesi akşam görüşmek dileğiyle. Sağlıcakla kalın........:cat:
MUĞLA MT MUĞLA MT HEY HEY HEY

Hazırmıyız arkadaşlar van tu trii forooooooooo..:queen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
21
oooooooooooooooooo

Sevgili Yorgun (pardon) Dinlenmiş 48 sonunda duaların kabul oldu.Bu cumartesi Marmaris'te Purple Garden da toplanıyoruz.Normal şartlar altında Bodrum ekibi olarak geliyoruz.Sezon başlıyor:queen: :rendeer::rendeer::rendeer:

nerelerde kaldınız.herhalde özledik.buluşunca belli olacak.enyaşlı benim.artık hepinizi gözlerinizden öperim.cumartesi devamı pazar görüşmek üzere selamlar

buluşma noktamız herhalde aynı yer.hepinizi özledik.buluşunca belli olacak.sezonun başlangıcı ve devamı iyi geçmesi dileğiyle.selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
21
herkeze merhaba

buluşma noktamız herhalde aynı yer.
nerelerde kaldınız ,motorum benim gibi paslanmaya başlamıştı.
tekrar buluşulacağı günü düşünüyor heyecanlanıyorum.
hepinizi çok çok özledik.selamlar
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
herneyse ben pazar günü oralardayım. pazar günü görüşürüz. c.tesi gecesi marmariste kalacam eyer c.tesi gec saatlere kadar kalacaksanız katılırız siza ama erkenden dağılacaksanız pazar günü buluşuruz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst