- Katılım
- 2 Ara 2006
- Mesajlar
- 312
Bodrum da bulunan arkadaşlarla tanışsaydık fena olmayacaktı...:cat:
ii bakalm alper izmiride yaptın sonunda muradına erdin....
kasım 1 den itibaren flaş bi şekilde gezilere başlayabiliriz...
kendi adıma konuşayım ben başlıyacagım valla..
Sevgili Motorcu 48 ve Oflu Alper cevaplarınız için teşekkür ediyorum. İnşallah sizin düşündüğünüz gibi olur.:bounce:
Alper Bey DÜn Marmarİsteydİn Nİye Aramadin??? Kirikmiydin??![]()
Pazar maalesef çalışıyorum.Artık sonraki haftaya