[Muğla - MT]

Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
arkadaşlar izmir yaptık geldik elde var 0 "sıfır" :) vallahi o yol nasıl bitti ben hala inanamıyorum.

şimdi millet bu hafta sonu da antalya yada uşak yapalım diyoruz :p varmı katılmak isteyen? :p

koskoca izmirde 1 tane motor aksesuarı satan bir yer bulamadık 2 tane ayakkabı aldık geri geldik :( antalyaya da çorap almaya gidecez bakalım :p

bu arada yorgun_48 abimiz sen kafana takma hiç bişey her geçen gün dahada büyüyoruz. kış sezonu gezilere tam gaz devam edicez ben inanıyorum. herkese selamlar :wiinkk:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
ii bakalm alper izmiride yaptın sonunda muradına erdin....

kasım 1 den itibaren flaş bi şekilde gezilere başlayabiliriz...

kendi adıma konuşayım ben başlıyacagım valla..
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Selamlar Muğla Mt.

Sevgili Motorcu 48 ve Oflu Alper cevaplarınız için teşekkür ediyorum. İnşallah sizin düşündüğünüz gibi olur.:bounce:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ii bakalm alper izmiride yaptın sonunda muradına erdin....

kasım 1 den itibaren flaş bi şekilde gezilere başlayabiliriz...

kendi adıma konuşayım ben başlıyacagım valla..


saol kardeşim :) gerçi gittik de bişi yapamadan geri geldik ama gittik sonuçta. bu arada ben herşeye varım korti hele sen bi iyleşte gerisini hallederiz :wiinkk:

Sevgili Motorcu 48 ve Oflu Alper cevaplarınız için teşekkür ediyorum. İnşallah sizin düşündüğünüz gibi olur.:bounce:

mt altında gezi yapıp paylaşmak güzel ama şu anda birçoğumuz birbirini tanıyor. herzaman heryerde buluşulup gezi yapılabilir!!! tekrarlıyorum kış sezonu çok daha farklı olacak katılım çok daha fazla olacak gidip görecek yer çok arkadaşlar :wiinkk:


bu arada ben bu pazar marmaristeyim arkadaşlar marmaristeki tüm motorculara ve katılmak isteyen herkese duyuruyorum. gerçi benim bikaç işim var ama birini girişte birinide çıkışta hallederim :p :wiinkk:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
Alper Bey DÜn Marmarİsteydİn Nİye Aramadin??? Kirikmiydin??:p

olm hem rahatsız etmek istemedim. hemde bizimkilerin alışverişinden fırsat bulamadım. akşam dönerken sizin dükkana baktım kapalıydı.

çok özür dilerim yiğittt aaağğğğaaaabbbeeeeeyyyyyyy :salut: :salut: :salut:


bu pazar geleyimde bi kaç işlerim var onları halledelim beraber ok? sana uyarmı?
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ya bu airbrush la dövme işini konuşucam çarşı içinde de uğrayacağım bi yer var. çarşının içindekini size gelmeden hallederimde airbrush işini beraber konuşuruz sende fikir sahibi olmuş olursun hem :wiinkk: bu arada 2 hafta sonra antalya ya gidelimmi? :p
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ee beyler bakıyorumda bu aralar herkes yoğun heralde. kimse uğramamış buralara...

bu pazar marmariste buluşmak isteyenler yazsın. barış abi yanına uğruyacam......

pazar günü görüşürüz arkadaşlar.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Doom öncelikle sayfamıza hoş geldin. İnşallah kalıcı ve yararlı olursun görüşmek dileğiyle:bounce:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
Aramiza hosgeldin doom. Ins kalici ve katilimci olursun. Son 1 ay arkadaslar. 1 ay sonra buyuk bir bulusma yapalim degilmi?
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Selamlar Muğla Mt.

Bakıyorum herkes derin bir sessizliğe gömüldü. :farao:Eğer biz sessiz değiliz diyorsanız 29 veya 30 Eylül akşamı İftar yemeğine ne dersiniz ?. Yer Kızılyaka Köyü girişindeki YÖRÜK ALİ Restaurant. Gelmek isteyenler ve biz hala MUĞLA MT deyiz diyen arkadaşlarımıza çağrıdır. Lütfen gelmek isteyen arkadaşlar sitemize yazsınlar gününe tam olarak karar verelim. Haberlerinizi bekliyorum. Selamlar.....:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ben herzamanki gibi varım!!!! :) ben ve eşim yani! pazar olursa sevinirim çünkü sadece pazar günü izinliyim :)
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
kusura bakmayın teknik aksaklıklar yüzünden
net'ten baya uzak kaldım
valla bana da herşey uyar :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst