[Muğla - MT]

Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
selam muğla mt
gezimiz çok güzeldi,resimlerden anlarsınız zaten....

selimresimler sendeydi...
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Merhaba arkadaşlar.Uzun tatilimi bitirip döndüm.Önce Hırvatistan ardından motosikletle İzmir-Çeşme turu yapıp yeni döndüm.İki haftada boyunca kaza geçiren geçirene.Herkese büyük geçmiş olsun. Haftaya iyi bir gezi planlayalım. Fethiye taraflarına gidelim. Mesela Saklıkent olabilir.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
Merhaba arkadaşlar.Uzun tatilimi bitirip döndüm.Önce Hırvatistan ardından motosikletle İzmir-Çeşme turu yapıp yeni döndüm.İki haftada boyunca kaza geçiren geçirene.Herkese büyük geçmiş olsun. Haftaya iyi bir gezi planlayalım. Fethiye taraflarına gidelim. Mesela Saklıkent olabilir.


abi hep beraber izmire iftara gidelim demiştik ama. gene oturur bi plan yaparız isterseniz. aba ben aynı plandayım izmirde izmir mt le bi iftar yapalım sonra döneriz.

bu arada gezin nasıldı umarım iyi geçmiştir :)
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Alper Planınız varsa bozmayalım.Öylesine Fethiye demiştim. İzmirden yeni geldim,açıkçası 300+300 = 600km gitmek tatil dönüşü bana zor gelir.(kısaca yemiyor:p) Öbür hafta bakarız artık.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
etme be abi :) ilk iftarımızı izmirde yapalım demiştim. istersen sana bi artçı buluruz 2 şöför gidersiniz. ama genede ısrar etmiyeyim sen bi dinlen bakarsın fikrin değişir. en kötü ihtimalle ramazandan sonra artık büyük gruplar başlar. ömer abi barış abi mes falan yaparız bi 20 motorlu bi gezi bilemedin 30 motor :)
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Öncelikle Hoşgeldin Banro:rendeer: Sevgili arkadaşlar gittiğiniz gezinin resimleri nerde gittiniz gördünüz geldiniz hiç olmazsa paylaşımları tam yapalım. Herkese Selamlar.:bounce:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
Öncelikle Hoşgeldin Banro:rendeer: Sevgili arkadaşlar gittiğiniz gezinin resimleri nerde gittiniz gördünüz geldiniz hiç olmazsa paylaşımları tam yapalım. Herkese Selamlar.:bounce:

o nedemek abi? her sn fikir deiştirdik sonunda fethiye aqua parkta karar kıldık orda da 1 saat durduk açıkçası paylaşılacak pek bişey yok gibi. bikaç foto var onlarda selimde.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Sevgili Muğla Mt Li Arkadaşlar Gaziantep Mt Nin Yaptiği Yardim Gezisini Hepinizin Okumasini Tavsiye Ediyorum.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
Can abi tekrar aramıza hoşgeldin
1-2 hafta yokum gibi
motorun son modifiyelerini halletcem
fotoları sanırım yarına eklerim
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
hmmm ozaman izmir gezisinde yoksun öylemi? iyi bakalım. bizim burdaki emrahında kardeşi balkondan düşmüş oda memlekete gitti. sonuç olarak ne olacak bakalım :)
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
selam muğla mt :)
bende bir kaç hafta yokum...
bu arada mt yeniden toplanmaya başladı,sevindim.....

can abi tekrardan hoşgeldin,seni izmire giderken gördüm korna bastım duymadın..

bu arada büyük bir gezi planı yapalım 2 hafta sonraya :)
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
desene ben tek gidicem izmire :) iyi bakalım tek tek satın beni :p


bu arada eskilere baktımda baya guzel ve baya kotu olaylar olmus burda. inş bu kış geçen kışdan çok daha iyi olur. çünkü bu kış askere gidicem askere gitmeden önce banada moral olur.


herkese selamlar bakalım arkadaşlar. kışa bekliyorum hepinizi :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
28
Abi benim de bigboy gibi biraz toparlanıcam motorun ufak tefek işleri war kışın süper geziler yapacağımza inanıyorum.
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
herkese günaydın arkadaşlar :) capkan kardeş problem deyil ayarlarız bişeyler hepimiz sabırsızlıkla agır abileri bekliyoruz :wiinkk:

arkadaşlar bu arada bu pazar boş olan arkadaşlar buluşup bi yaza hoşçakal kışa merhaba gezisi daha yapalımmı? şöyle fethiye göcek taraflarına mı gidelim can abi? ses ver son geziler artık yazın tadını çıkartalım.

ben derimki dalmaya yada tekne turuna gidelim. ama dalmada yoğunlaşırsak daha iyti olur bence. ok derseniz ben burdan tekneyi falan ucuz yollu ayarlarım.

haber bekliyorum arkadaşlar :wiinkk:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
kesinmi gidicezmi yiğit? bana herşey uyar yapın bi plan ben varım. bana sadece sonucu söyleyin.yok demem ben...
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
81
Sen Gİtmeyİ İstemİyomuydun Hem KiŞ Gelİyo AliŞverİŞ Yapariz Dİye DÜŞÜndÜm
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
öncelikle soner abi geçmiş olsun umarım ufak biş kaza geçirmiişindir allah beterlerinden korusun hepimizi...

muğla mt nin 100.sayfası kutlu olsun vatana millete nice 100.sayfalara inş...

gezilerde bayagı bı sıkıntı yasıosunuz sanırım o kadar sorun etmeyın kısın doyarsınız gezilere alper....:p:p:p
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
tamm gidelim ozaman alışveriş falan yaparız. arkadaşlar istekleri alayım yedek parça sticker falan ne lazımsa söleyin bakalım :)

bu arada korti gezilerde yaşadığımız zorluk senin yokluğun :wiinkk: sen gelince oda düzelir heralde :p kışa çok daha iyi geziler olacağına inanıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst