herkese günaydın arkadaşlar

capkan kardeş problem deyil ayarlarız bişeyler hepimiz sabırsızlıkla agır abileri bekliyoruz :wiinkk:
arkadaşlar bu arada bu pazar boş olan arkadaşlar buluşup bi yaza hoşçakal kışa merhaba gezisi daha yapalımmı? şöyle fethiye göcek taraflarına mı gidelim can abi? ses ver son geziler artık yazın tadını çıkartalım.
ben derimki dalmaya yada tekne turuna gidelim. ama dalmada yoğunlaşırsak daha iyti olur bence. ok derseniz ben burdan tekneyi falan ucuz yollu ayarlarım.
haber bekliyorum arkadaşlar :wiinkk: