Arkadaşlar en uygun çözüm herkesin yiyeceğini içeceğini kendisinin getirmesi.Artık tavuk mu , hindi mi , balık mı olur, yoksa uçan, kaçan, yürüyen ,yüzen, sürünen iki ayaklı veya 4 ayaklı bir mahlukat mı olur bilemem. Ben şahsen ciğer ve tavuk düşünüyorum.Yarım kg ciğer ,bir kg tavuk, bir poşet kömür , iki ekmek, birazda su alırım.Sonuçta amaç bir arada yol almak, bir arada hoşça vakit geçirme olacağı için yeme içme kısmı ikinci planda olmalı.Ne gelirse pişirir yer içer keyfimize bakarız:cat: