[Muğla - MT]

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
tamamdır o zaman
barış ağabeyyyy yine baskınnnnnnnnnnnnnnnn :mrgreen:
yarın görüşmek üzre ,
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Marmok festivalinden bu akşam döndük.Herşey çok güzeldi.Görüntüler en kısa zamanda geliyor:queen:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
festival gerçekten çok güzel olmuş,sonuna yetişmemize rağmen:cherry:
benim en uzun yolculuğum oldu,ve bu yola kim ne derse desin mükemmel bir yol,fuar alanından çok dışarıdaki motorlar beni bitirdi......uzun süre motor istemz canım motora doydu gözlerim...
herkeze çok teşekkür ediyorum....
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
'Muğla mt Marmok festivalinde 'diye ,gezi dizilerimize eklemek amacıyla başlık açmıştım ama maalesef uygun görülmeyince(!) Muğla mt nin resimlerini de genel başlığa yüklemek durumunda kaldım.Fotolar bölümünde izleyebilirsiniz.
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
5
Muğla MT ye katılım talebidir...

üye adı : fethiyegunesi

Adı soyadı : Altan Çelik

Yer : Fethiye

Motoru : Honda CBF 150

Meslek : Meteoroloji Teknisyeni ( dalaman havaalanı )
Profesyonel Turist Rehberi ( serbest )
Almanca Öğretmenliği Bölümü Mezunu

fırsatım oldukça organizasyonlarda yer almak isterim...
saygılarımla

1008021oy5.jpg
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Fethiyegüneşi hoşgeldin.Motorunu havaalanında görmüştüm. Haftaya yaylaya çıkıyoruz.Bekleriz.
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
Fethiyegüneşi aramıza hoş geldin,can abinin dediğigibi yaylaya çıkıyoruz bu hafta sonu yoksa bu sıcaklığatağmül edilemez,

arkadaşlar bu hafta sonu gezi gürlekköyü,berhan hocamızın daveti üstüne bide bu aşırı sıcaktan kurtarmak en son olarakta,mangal:cherry: gelmek isteyenler el kaldırsın.....
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
nihayet aramızdasın artık , hoşgeldin :cat:
motorda hayırlı olsun birlikte nice kazasız belasız gezilere :thumleft:
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
5
Mesajlarınız ve davet için çok teşekkür ederim.

Ben cuma günü (29.06.2007) Dalaman daki göreve yenice başlayacağım. O güne kadar tayin iznim devam edecek. o yüzden nöbet durumum nasıl olur bilemiyorum. bu cumartesi katılamam belki ama sonraki organizasyonlarda yer almayı çok istiyorum.

birlikte bol bol gezmek görmek ümidiyle...

kazasız belasız nice geziler...
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
arkadaşlar bu hafta sonundaki plan için erken ama diyoruzki gürköyde manga yapalım ama
karar veremediğimiz konu balık mı? tavuk yada ona benzer kara hayvanı mı?
sizlerden de bir öneri bekliyoruz,hocamızın dediğine göre çok süper mangallık alan varmış yanında da buz gibi çay akıyomuş yer o rası düşünülüo ama yencek madde de kararsızız??????????????
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
balık alabalık olsun ,tavuk ta olursa bud,göğüs ve kanatan olsun ne diyosunuz yani hepsi olsun
ancak belli bi sayı olmadığı için kaç k,lo alcaz bilemiom o yüzden bi ses verin millet....
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Arkadaşlar en uygun çözüm herkesin yiyeceğini içeceğini kendisinin getirmesi.Artık tavuk mu , hindi mi , balık mı olur, yoksa uçan, kaçan, yürüyen ,yüzen, sürünen iki ayaklı veya 4 ayaklı bir mahlukat mı olur bilemem. Ben şahsen ciğer ve tavuk düşünüyorum.Yarım kg ciğer ,bir kg tavuk, bir poşet kömür , iki ekmek, birazda su alırım.Sonuçta amaç bir arada yol almak, bir arada hoşça vakit geçirme olacağı için yeme içme kısmı ikinci planda olmalı.Ne gelirse pişirir yer içer keyfimize bakarız:cat:
 
Son düzenleme:

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
yarın sabah kısmetse 05.00 da marşa basıyoruz.Hedefimiz Kütahya Seyitgazi/Kırka'da ki Emok festivali.Muğla mt nin bayrağını Vatanoğlu'yla birlikte orada dalgalandıracağız.Yolumuz uzun,şartlar çetin.Biz artık yatalım.Sabah erken kalkıcaz.:queen::rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
İyi yolculuklar.Yolunuz açık şansınız çok olsun. Siz Kütahya seferindeyken bizde yaylalara sefer eyleyeceğiz.:mrgreen:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ya iste hayat ne kadar zor!!!! bi marmoka gidemedik calismaktan tamda off cezasi aklacak zamanı bulduk motoruda baladilar zaten plakasizliktan :D ama bu pazar marmaristeyim allahin izniyle. baris abi seninle konusmam lazim. benim dövme isi varda tyabanciya gitmeyelim.
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
arkadaşlar herkezden çok özür dilerim öncelikle
bu hafta sonundaki planda olamıyacam,emir büyük yerden:pr::pr:
beni anlamanızı diliyorum:pale:
sizin planınız ben bozmayayım o yüzden size berhan hocmızın nosunu vereyim:0505 657 65 53 irtibata geçebilirsiniz
tekrardan çok özürdilerim,beni anlamınız dileğiyle
 
Katılım
22 Haz 2007
Mesajlar
4
merhaba arkadaşlar ben beowolf, geçen hafta MARMOK gezisi çok güzeldi. Umarım tekrarlarız. MUĞLA MT'de olmak gerçekten güzel. Bir de listeye eklensem daha güzel olacak. Ben ve TVS Apache 150 marka motosikletim aranızda olmaktan çok memnunuz.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
beowolf hocam aramıza hoşgeldin :rendeer:
bigboy kardeşim olur bööle şeyler canını sıkma :wiinkk:
Mesut abi size ii yolculuklar
ve ortaca-dalaman tayfası yayla işi nooldu ve sabah kaç gibi buluşcaz ??
vakit geliyor malum ???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst