- Katılım
- 3 Ara 2006
- Mesajlar
- 548
gittardando şimdiden aramıza hoşgeldin
siyahlimuzin umarım sizi de en yakın zamanda aramızda görürüz
siyahlimuzin umarım sizi de en yakın zamanda aramızda görürüz
valla ben ekime kadar yokum :mrgreen:
bekir kardeşim ve muğla mt'ye kolay gelsin :queen:
tamam hade şöyle güzel muğla mt yazılı
çikolatalı pasta oy oy oyyyyyyyy
kalıyorummmmmmmmmm :queen:
break......break.....
rapor veriyorum.....
sabah 9.30 da 5 motor bir araba buluştuk.
kahvaltı sonrası rüzgarlı bir havada datça ya vardık.
kısa bir yürüyüş yaptıktan sonra ver gazı mesudiye ye geldik.deniz kenarında bir restaurantta öğlen yemeğimizi yedik :flower: ::cheeeeer
bir arkadaş ziyaretinde motor kazası haberi alıpta durumumuzu merak edip bizi arayan xeyna sayesinde nasıl güçlü ve bağlı bir grup olduğumuzu gördük::friends: ::shake2::
pazar günü tüm motorcular yollardayken tatlısu motorcularının nasıl olupta teldolapta zeytinli ekmeklerle::angry2:: ::ranntign kahvaltı yaptığını gördük
varya pastayı gördün herşeyden vazgeçttin vay beeee:queen: :queen:
bekir pasta işini sana devrediorum :mrgreen:
şöle muğla mt yazılı ve altında da ii ki doğdun aytaç yazılı bir pasta olsun :cherry:
şöle kreması falan güzel kestaneli pahalıca bişi![]()
eee çalışıosun alırsın artık pahalı bi pasta benim için :wiinkk:
lordskeldan da madem kalıyormuş içecekleri de o alır artık :cat:
bigboy 48 bu arada geçmiş olsun arkadaşım.
allah beterinden saklasın :cat: