[Muğla - MT]

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
gittardando şimdiden aramıza hoşgeldin
siyahlimuzin umarım sizi de en yakın zamanda aramızda görürüz
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
çok istiyorum ya arada takılıorum şakasına msn de falan bekire
geleceğim oraya bıkacaksınız benden die ama
şimdilik sadece mt esk. yi bıktırabiliorum.
bir ara yazmıştım ya acaba muğlada mı işe başlasam :silent:
:cherry:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
valla ben ekime kadar yokum :mrgreen:
bekir kardeşim ve muğla mt'ye kolay gelsin :queen:

aaa aşk olsun ben de hemen gelemem zaten ekimi bekleyeyim bari :p
bak bi fikrim geldi ben ekim doğumluyum muğla da kutlayayım ben doğum günümü :cat:
bir taşla 3 şeyi kutlarız : senin muğlaya gelişini, benim doğum günümü ve aranıza katılışımı :queen:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
şey öööö neyse doğum gününü kutlarız :rendeer:
sonra zaten ben de yurdışı seyhatine gitcektim :p :queen: :queen:
yunanistan , bulgaristan beni bekleyinnnnnnnnnnnnnnnn
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
bak hadi oralardan yırttın o kadar uzağa gelemem :mrgreen:
arkadaşlarımı ailemi özlerim :salut:
ama muğlada doğum günümü kutlamadan bir yere gidemezsiniz :cherry:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
tamam hade şöyle güzel muğla mt yazılı
çikolatalı pasta oy oy oyyyyyyyy
kalıyorummmmmmmmmm :queen:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
gunaydın muğla mt...
sımdıden herkese ama herkese bol bol sürüşler dilerim havalar acıldı artık bundan sonra kapanmaz da...
rastgeleeeeeee................
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
günaydın muğla mt

datça gezi fotoğtaflarınıza nerden bakabiliriz...


şahin abi sen nerdesin ya, askere gittin zannetim ben......:)
 
Son düzenleme:

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
break......break.....
rapor veriyorum.....
sabah 9.30 da 5 motor bir araba buluştuk.
kahvaltı sonrası rüzgarlı bir havada datça ya vardık.
kısa bir yürüyüş yaptıktan sonra ver gazı mesudiye ye geldik.deniz kenarında bir restaurantta öğlen yemeğimizi yedik :flower: ::cheeeeer
bir arkadaş ziyaretinde motor kazası haberi alıpta durumumuzu merak edip bizi arayan xeyna sayesinde nasıl güçlü ve bağlı bir grup olduğumuzu gördük::friends: ::shake2::
pazar günü tüm motorcular yollardayken tatlısu motorcularının nasıl olupta teldolapta zeytinli ekmeklerle::angry2:: ::ranntign kahvaltı yaptığını gördük

tatlısu motorcuları bu haftayı dinlenerek geçirdi ancaaaaak.Vatanoğlu bu dediklerini sana domatesle yoğurtla yutturucaz.Bu hafta geliyoruz.:queen: :rendeer:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
bigboy şimdilik siteye girmiyorum.can abi yola çıkacağım diye haber verince dayanamadım fethiyeyi görelim deik ama görmez olaydık.ölüdeniz yolu öldürücü bir hal almış.her taraf altyapı çalışması yollar çamur,ağır iş makinaları tıkamış yolu.:farao: :farao: yolda illegal ile 2-3 defa kaydık allahtan kaza yapmadık.

beni sorarsan son 20 günün tadını çıkartıyorum şu anda.arada bir siteye griyorum.önceen 17 saat online dım.neyse herkes sağlıcakla kalsın.:rendeer:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
80
herkeze günayydıııınnnn

Yaz gelse, şu sınav sitresi bitse de gezilere katılabilsem.

bu arada cumartesi marmaristeydim vatanoğlu abimi gördüm ama musait değildim selam veremedim. Abi motorun hayırlı olsun marmariste teksin herhalde. gerçekten süper makine. Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
kuzen nabersın nerelerdesın senın yuzunu goremez olduk yavfff...

kuzen msn e gelebılır mısın???
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
sorma kuzen kaza yaptım sabahtan sanayideydim motorda çok birşey yok allahtan korumalık vardı sadece sürttü
dün gece deniz başına kafa yapmaya gidelim derken , allah izin vermedi
mucur varmış yavaş gididuk bir kaptırdım karanlıkta ne olduğunu anlamadım neyse allaha şükür sağ salimim

sen ne yapıon seni görmez olduk yoğunsun heralde

msn ne giremem az sonra sağlık ocağına gitcem sol bileğimi inciltim kazada onu bi göstercem

arkadaşalr dalamanda benle dalga geçenler vardı niye böyle giyinion yarışamı gidion die onlara cevap olsun üstümdekiler sayesinde bi çizik bile yok allahtan.....
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
:pale: kuzen gecmıs olsun yaaa...
inşallah bılegınde bi sorun cıkmaz...
sen doktora basvur sana jel krem yazacaktır onu aksatmadan sur...
bi de vakıt buldukça sıcak su ile sabunlayıp ovalamaya calıs...
Allah korusun kötüsü de olabilirdi.
sen bilegını aksatma sakın onemli bişi olabılır...
gecmıs olsun kuzen yaaa...
cabuk iyileş bak senı gormeye gelınce hastalıgın tutmasın...
cok cok gecmıs olsun kuzen...
Allah'a emanet ol...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
varya pastayı gördün herşeyden vazgeçttin vay beeee:queen: :queen:

bekir pasta işini sana devrediorum :mrgreen:
şöle muğla mt yazılı ve altında da ii ki doğdun aytaç yazılı bir pasta olsun :cherry:
şöle kreması falan güzel kestaneli pahalıca bişi :p
eee çalışıosun alırsın artık pahalı bi pasta benim için :wiinkk:
lordskeldan da madem kalıyormuş içecekleri de o alır artık :cat:

bigboy 48 bu arada geçmiş olsun arkadaşım.
allah beterinden saklasın :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
bekir pasta işini sana devrediorum :mrgreen:
şöle muğla mt yazılı ve altında da ii ki doğdun aytaç yazılı bir pasta olsun :cherry:
şöle kreması falan güzel kestaneli pahalıca bişi :p
eee çalışıosun alırsın artık pahalı bi pasta benim için :wiinkk:
lordskeldan da madem kalıyormuş içecekleri de o alır artık :cat:

bigboy 48 bu arada geçmiş olsun arkadaşım.
allah beterinden saklasın :cat:

Yahu istediğin pasta olsun ne demek motor şeklinde bile pasta yaptırırız olmadı hehe daha güzel olmamı
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Herkese Selamlar...............!

Merhaba arkadaşlar. Öncelikle güzel bir hafta sonu geçirdik. Bir hayli rüzgar ve Toz yuttuktan sonra gezimizi yaptık. MUğla MT bu haftayı dolu dolu geçirmiş. Bir Grup DATÇA. Bir Grup FETHİYE ve bir grupta BODRUM'u fetetmiştir. Demekki 5/6 mayısta bu gruplar toplanıp nereleri fetetcez ?. İnşallah hafta sonu hep beraber görcez. Lütfen dağılmayalımda milletin ağzına laf vermeyelim hakkımızda dedikodu çıkarıyorlar. Muğla MT birbirine sıkı sıkı bağlıdır. Herkese teşekkürler.:queen: :queen: :queen: ::tutkuy::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst