Muğla mt-İzmir mt buluşması 26/27 mayıs 07 Önder kamp

Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
yalnız mehmet amca hiç yorum yapmamış dikkatimi çekti.. sadece fotolar var:)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
18
mesut abicim ellerin dert görmesin emegi geçen herkese çok teşekkürler ve tüm muğla mt ye saygılarımı sunuyorum çok güzel bir hafta sonu oldu ve sizleri tanıdığım için çok mutlu oldum devamını bekliyoruz inşallah
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
mesut abicim ellerin dert görmesin emegi geçen herkese çok teşekkürler ve tüm muğla mt ye saygılarımı sunuyorum çok güzel bir hafta sonu oldu ve sizleri tanıdığım için çok mutlu oldum devamını bekliyoruz inşallah

Biz de sizleri tanıdığımız için çok mutlu olduk:rendeer:Sıcak misafirperverliğiniz için çok teşekkür ederiz.Yeni gezilerde buluşmak dileğiyle:cherry:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Mehmet abicim,Afife sultanım fotolar bir harika sizin gibi ellerinize sağlık..:rendeer:
Ahmet-Meloş ne çok uğraşmışsınız..resimler,videolar..süpersiniz..teşekkürler:rendeer:
Mes..sayende senin gibi harika dostlar sahibi olduk..Ayçecim sıcacık sohbetin için sonsuz teşekkürler:rendeer:
Vatanoğlu-Duygu..o ne enerji,o ne mükemmel bir çift Allah nazarlardan korusun..Bizi gülmekten kırıp geçirdiniz..:rendeer:
MT İzmirli dostlarımada katılımlarından dolayı teşekkür ederim..Sizlerle yolculuk bir gezi olmaktan çıkıp Efsanaye dönüşüyor..:rendeer Teşekkürler İzmir MT..
İyi ki varsın Muğla MT...:rendeer:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
videolar bi harika imiş, şişeden mantar çıkarmam belgelenmiş oldu :) inanmyanlar için adres artık bu topic :) Aklıma geldikçe gülümsüyorum çok güzel bi hafta sonuydu.
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
128
Ya İzmir mt şu sigortacı motoru olmayan çekingen arkadaş nerelerde :cherry:
Bende selam söyleyin siteye girsinde iki muhabbet edelim onunla sevgiler
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
videolar bi harika imiş, şişeden mantar çıkarmam belgelenmiş oldu :) inanmyanlar için adres artık bu topic :) Aklıma geldikçe gülümsüyorum çok güzel bi hafta sonuydu.

ilk fırsatta ben de deneyip belgeleyeceğim Tenten:queen::rendeer:
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
valla guzel buluşma olmuş ne diyeyım ...
biz bu gidişle yaz sezonunu mugla mt gezisi yapamadan tamamlıyacagız..
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270


İlk molamız....
























































Bir şarkısın sen,
ömür boyu sürecek,
dudaklarımızdan,
yıllarca düşmeyecek,
MUĞLA MT.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
Kuvva ellerine sağlık resimler çok güzel, insanlar çok güzel. Böyle güzel insanlar oldukça bu şarkı ömür boyu sürer:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
7 Şub 2007
Mesajlar
105
vay be kuvva abim::friends:çok güzel resimler.herşey çok güzel.en kısa zamanda tekrarlamak umuduyla.tüm izmir mt ye selamlar sevgiler::cheeeeer
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
murat abicim teşekkür ederiz...ancak bunları kaydet diyorum kaydetmiyor bilgisayar..zipleyip bi ara msnden yollarmısın bunları :queen:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
128
Eline sağlık resimler biraz küçük boyutta kalmış büyütme imkanımız yokmu.Selamlar izmir mt tayfası :rendeer:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
çok teşekkürler Kuvva kardeşim.:rendeer:ancak resimleri büyütemedim:pale:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Canım arkadaşlarım,böyle sıcacık ortamda sizler gibi harikülade insanlarla resimler ayrı ayrı güneş gibi çıkıyor..:rendeer:
Haklısıonız resimleri çok büyük atıp siteyi zorlamak istemedik ama attıktan sonra anladık ki 320 botut küçük geldi..Hemen kuvva büyütüp aynılarını tekrar atacak..:cat:Hepinizi ayrı ayrı öpüyorum saygılarımla...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst