Muğla mt-İzmir mt buluşması 26/27 mayıs 07 Önder kamp

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Ahmet-Meloş siz varya siz,size nasıl teşekkür etsem azdır.Flamenkolar eşliğinde kendimi yolda izlerken çok keyif aldım.Tekrar,tekrar teşekkürler:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel gezmişsiniz. Arkadaşların da dediği gibi bir gün tanışırız. :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Güzel gezmişsiniz. Arkadaşların da dediği gibi bir gün tanışırız. :)

MrCool özledik seni de abicim nerelerdesin yüzünü göstersen de cennete gitsek sayende.

Tanışacak çok insan var. Motosiklet sevdasının insanların nasıl da ortak paydası olduğuna sürekli şahit oluyoruz. Bir grup güzel insan taaaa muğla'dan kalkıp geliyor ve İzmir'deki arkadaşlarla buluşup haftasonunu onlarla geçirebiliyor. İşte bu çok güzel bir duygu. Bir dahaki sefere daha da güzel organize olalım ve daha bol katılımlı bir buluşmayla Muğla -İzmir dostluğunu pekiştirelim. sevgi ve saygılarımla
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Bir Bakışta sevgiyi yakaladık işte o an kendimizi coşkulu,güçlü,tutkulu hissettik..:rendeer:Ve bir sevdanın dilinden türküler söyledik elele..:rendeer:Asi kartallar gibi rüzgarlı yolları paylaştık...
İyi ki sizleri bulduk..:rendeer:
Marmaris tayfası..Bodrum tayfası..Yaşasın Muğla MT..
İzmir TAYFASI sizlerin yoluna kurbannn..
O ne güzel yürekler topluluğu..O ne dostane bakışlar,sarıp sarmalayışlar...O ne riyasız gülümseyişler...SENİ SEVİYORUM MUĞLA MT..:rendeer::rendeer:
(Bizdeki resimler ve videolar da gelecek...:cherry:)
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Sevgili MT[MUĞLA] üyesi arkadaşlar,
Aynı tarihteki Çeşme gezisinde olduğumuzdan bu kez bir araya gelemediğimize üzgünüz.
Fakat arkadaşlarımızla güzel bir geziye imza atmanıza da çok sevindik.
Bluewind kardeşimizin tam kadro tanışma dileğine canı gönülden katılıyorum.
İnşallah bir an önce bu birlikteliği sağlarız.
Wallace'nin dediği gibi full korumalı halinizi her ne kadar ben uygulayamasam da (Felsefe meselesi:pr:) tebrik etmeden geçemeyeceğim.
Neşe dolu günlerde görüşmek dileğiyle.....:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
güzel bir gezi olmuş. paylaşım için teşekkürler. umarım en kısa zamanda tekrar manisa-izmir-muğla mt olarak güzel dostluklar paylaşırız.
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Bir Bakışta sevgiyi yakaladık işte o an kendimizi coşkulu,güçlü,tutkulu hissettik..:rendeer:Ve bir sevdanın dilinden türküler söyledik elele..:rendeer:Asi kartallar gibi rüzgarlı yolları paylaştık...
İyi ki sizleri bulduk..:rendeer:
Marmaris tayfası..Bodrum tayfası..Yaşasın Muğla MT..
İzmir TAYFASI sizlerin yoluna kurbannn..
O ne güzel yürekler topluluğu..O ne dostane bakışlar,sarıp sarmalayışlar...O ne riyasız gülümseyişler...SENİ SEVİYORUM MUĞLA MT..:rendeer::rendeer:
(Bizdeki resimler ve videolar da gelecek...:cherry:)

Aakreep bilmem inanacak mısın ama satırlarını okurken çok duygulandım ve gözlerim doldu.Yaşasın motosiklet tutkusu ve onun sayesinde yakaladığımız dostluklar.Çok yaşayın e mi....Biz de seni çoook seviyoruz.:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
video son bölüm

sevgili muğla mt ve izmir mt li dostlar:
kamera görüntülerimizin son bölümü. yeni gezilerde beraber olma ve bu sıcak arkadaşlıkları pekiştirmek dileğiyle.

[YT]CoU2dCTngFk[/YT]

kameraman meloş ve 3. dereceden yardımcı kameraman ahmet vede yapımcı badem iyi seyirler diler.
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Bu haftada coşmuşsunuz yine. Pazar günü nöbet çıkışı şöyle bir tur atalım dedik hanımla. Dalaman dan çıkışla beraber sağanak yağmuru yedik. Yağmur benim kaderim herhalde.:mrgreen:
 
Katılım
29 Eki 2006
Mesajlar
126
Ellerinize, ayaklarınıza motorunuza sağlık :) Çok güzel olmuş geziniz. Ne diyelim bir dahaki gezilerinizi dört gözle bekliyoruz.
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
badem yapıma teşekkür ederiz .. yeni filmlerinizi merakla bekliyoruz..:mrgreen: badem hanım bana bi imzalı fotosunu yollarsa sevinirim...:cherry:

bu arada mehmet amcaya burdan sesleniyorum... MEHMET AMCAAAAAAAAAA BAK ALTAY GELİYORRR :queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
siz ne süper seylersiniz arkadaslar boyle yaa .. Harika bi ekibsiniz valla.. Allah bozmasın grubunuzu. Kıymetini bilin herkese nasip olmaz oyle bi ortam... Devam devam gezilere :queen:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
bir sonraki gezi nereye? bu pazar deilde bundan sonra ki pazar ve nasip olursa marmaristeki motorsiklet şenliklerine katilabilirim insallah!

orda tanısmak ümidiyle kib simdilik!!!!
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
sevgili,
okram, wallace, racing iski, myheart, beatrice, forrap, banro, mr coll ve eşsiz insan bbrr.
ve adını (yazamadığım atladığım varsa özür dilerim)
katılımınız ve iyi dilekleriniz için teşekkürler, tüm iyi niyetiniz içinde.
saygılarımla,
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
21
resimlerimku351adas3050nf0.jpg
 
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
127
Mehmet abicim ellerine sağlık:rendeer: en güzelleride sendeymiş:rendeer::
Afife ablamada selamlar ikinizide çok çooooook öpüyoruz:rendeer::rendeer::rendeer:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Mehmet abicim makinene sağlık.Meloş'un dediği gibi en güzek resimler sendeymiş...Biraz daha kurcala bakalım başkaları da vardır:queen::rendeer:
İkinizi de çook öpüyoz gari:queen:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
128
mehmet abi ve afife ablamıza çok selamlar ellerinize sağlık ..:rendeer::rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst