- Katılım
- 21 Ocak 2006
- Mesajlar
- 1,018
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba.
Nihayet şeytanın bacağını kırdık ve Muğla /İzmir mt buluşmasını Kuşadası Önder kamp ta gerçekleştirdik:queen:Ormanda ki çalılar kadar çoktuk ve harika eğlendik.Katılan herkese çoook teşekkürler.:rendeer::queen:Resimler aşağıda
Milas'ta Marmaris tayfasını beklerken
Marmaris tayfasıyla buluştuktan sonra,Bafa gölü molasında Afife abla ve Mehmet abinin açık büfesi:queen:
Önderkampa vardık
Muğla mt ,Kuşadası'nda
Kuşadası'nda ki Güvercin adasındayız
ınının ıınnnnnn....Büyük buluşma anı:queen:
Önder kampta akşam yemeği.Kuvva ve Aakreep:rendeer:
Pazar sabahı Kuşadası'nda sabah kahvesi
Badem'in bir HD fanatiği olduğunu biliyor muydunuz?:queen:
Nihayet şeytanın bacağını kırdık ve Muğla /İzmir mt buluşmasını Kuşadası Önder kamp ta gerçekleştirdik:queen:Ormanda ki çalılar kadar çoktuk ve harika eğlendik.Katılan herkese çoook teşekkürler.:rendeer::queen:Resimler aşağıda
Milas'ta Marmaris tayfasını beklerken
Marmaris tayfasıyla buluştuktan sonra,Bafa gölü molasında Afife abla ve Mehmet abinin açık büfesi:queen:
Önderkampa vardık
Muğla mt ,Kuşadası'nda
Kuşadası'nda ki Güvercin adasındayız
ınının ıınnnnnn....Büyük buluşma anı:queen:
Önder kampta akşam yemeği.Kuvva ve Aakreep:rendeer:
Pazar sabahı Kuşadası'nda sabah kahvesi
Badem'in bir HD fanatiği olduğunu biliyor muydunuz?:queen:
Son düzenleme:

















