- Katılım
- 1 Şub 2006
- Mesajlar
- 1,750
Valla ne yalan söyliyeyim atlıyamaz sandım birde iddaya girdim atlayamaz diye kaybettik ama neyse emre kardeşim kolayca atladı bu tümsekden helal olsun
ayrıca sizleride takdir ettim doğrusu muğladan festivale gelerek muğla-mt yi temsil ettiniz tebrikler .. ama benim fotom hiç yok