Muğla mt Emok festivalindeydi(28 haz/1 tem)

Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
dsci0029ph5.jpg


Valla ne yalan söyliyeyim atlıyamaz sandım birde iddaya girdim atlayamaz diye kaybettik ama neyse emre kardeşim kolayca atladı bu tümsekden helal olsun

ayrıca sizleride takdir ettim doğrusu muğladan festivale gelerek muğla-mt yi temsil ettiniz tebrikler .. ama benim fotom hiç yok :(
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Çok teşekkür ederim arkadaşım.Resim konusunda ben elimden geleni yaptım.Çektiklerimin hepsini koydum.Kısmet işte sen kadraja girmemişsin:pale:Bir dahaki sefere inşllh.:rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
mesut abi, ellerine sağlık sayende görmediğimiz yerleri ve motorları görüyoruz.
çok sağol, harikasınız, kısmetse temmuz sonu, akreple beraber bodrumdayız.
sevgilerimle,
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
mesut abi, ellerine sağlık sayende görmediğimiz yerleri ve motorları görüyoruz.
çok sağol, harikasınız, kısmetse temmuz sonu, akreple beraber bodrumdayız.
sevgilerimle,

Kuvva kardeşim bekleriz.Yalnız 22 temmuzu iyi ayarla biz 3 günlüğüne oy kullanmak için İst. 'a gideceğiz.Sevgiler.Kendinize iyi bakın.İzmir mt'ye çooook selam:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst