Muğla mt Emok festivalindeydi(28 haz/1 tem)

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Selam Muğla mt sevenler.Bu sene 6.sı yapılan Eskişehir/Kırka'daki Emok festivaline Muğla mt olarak iki motosiklet,üç kişi katıldık.(Vatanoğlu Suzuki intruder vl 800,mes ve Ayçe DL 650)...Güzel bir festival yaşadık.Ankara;Kütahya,Eskişehir mt ile tanışıp kaynaştık.Resimler çektik sohbetler yaptık.Mutlu bir şekilde ayrıldık.Sıkı bir gezi oldu .
Yer,yer kızgın güneşle ve bardaktan boşanırcasına yağan yağmurla ayrıca Kırka'nın gece soğuğuyla mücadele ettik.Tam 1200 km yol yaptık.
Şikayetçi değiliz.Çok keyif aldık.Tam bir serüven yaşadık.Resimler aşağıda.Keyifli seyirler.:rendeer:


dsci0001yu4.jpg

Kırka yolunda ilk molamız

dsci0002fg7.jpg


dsci0003zo6.jpg


dsci0004sz4.jpg


dsci0005my8.jpg


Dinar-Dazkırı yolu.(en çok zorlandığımız bölüm)

dsci0006iz4.jpg


dsci0007cv4.jpg


dsci0008cs9.jpg


dsci0009do1.jpg


dsci0010ug1.jpg


dsci0011fe9.jpg


dsci0012bb6.jpg


dsci0013jp6.jpg


dsci0014jd0.jpg


dsci0015hn3.jpg


dsci0016vb3.jpg


dsci0017mi3.jpg

Kıbrıslı ünlü gezgin Jawa Ali ile tanışıp bol,bol konuştuk.Jawa Ali'nin tüm Muğla mt ye selamı var:rendeer:
 
Son düzenleme:
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
mugla yapmiş yapacagını yıne mes ustadım güzel geziyorsunuz sizi büyük bir zevkle takıp ediyoruz Gaziantep MT olarak kısmet olursa sizi buralardada görmek isteriz saglıcakla kalın yolunuz hep acık olsun allah kaz<a bela vermesin :cat::cat::cat:

Gaziantep MT den selamlar....:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
dsci0019oh0.jpg

Vatanoğlu'nun değiştirilemez kuralı.Gün batar,kadehler kalkar:queen::rendeer:

dsci0020ps2.jpg

Vatanoğlu'nun rakı biladeri Ayçe:queen:

dsci0021ef2.jpg


dsci0022co2.jpg


dsci0023fs3.jpg


dsci0025bb6.jpg


dsci0026hi2.jpg


Jawa Ali'nin 3 slindir bmw si

dsci0027kh8.jpg


dsci0028kp6.jpg

bol sohbet,anılar falan filan....:queen::rendeer:

dsci0029ph5.jpg

Eskişehir mt li kardeşimiz

dsci0030ko3.jpg


yavaş gitme yarışması:queen:

dsci0032dt7.jpg


dsci0034ku3.jpg


dsci0035yq6.jpg


dsci0036zh1.jpg

İzmir'li Doktorlar grubu FJR 1300,CBF 600 Galip ve Osman.(Abi n'olur bizi de Muğla mt'ye kaydedin diye yalvarırlarken)
elimde çok resim var .Bölüm bölüm yüklüyorum.İnşallah mod ların azizliğine uğramam.Geçen sefer başlığım kilitlenmişti:pale:

dsci0037ep1.jpg


Marmok başkanı Güneş Karaçetin,Muğla mt nin konuğu:rendeer:

Eylül de 'Kışa merhaba' festivali düzenleyeceğini söyledi.Doğru.Bi festival bizi kesmedi :rendeer:

dsci0038fm0.jpg


dsci0039xb2.jpg


Emok Kırka ilkokulu öğrencilerine eğitim gereçleri dağıttı.:cat::rendeer:

dsci0040pj7.jpg


dsci0041ct3.jpg


dsci0042uf6.jpg


dsci0043ob4.jpg


dsci0044rq8.jpg


Ankara,Kütahya,Eskişehir ve Muğla mt:queen::rendeer::rendeer::rendeer:

dsci0045vq1.jpg


dsci0046af4.jpg


dsci0047yq3.jpg


devamı var....
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
205
Bir türlü katılamıyoruz bu tip etkinliklere yol mu uzak geliyor, yoksam son an başka işler mi çıkıyor bilemiyorum hep gitmek istiyorum son anda kalıyor şu iznimi alayım, ben de karadeniz tatili yapıcam inşallah. Resimler güzel çok katılan yok gibi ama masalar son derece düzenli ve şık, insan yer sofrası veya mangal sofrası benzeri bir masa bekliyor umarım çok eğlenmişsinizdir herkese selam ...
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
128
Abi ellerine sağlık.bunuda kaçırdık artık başka gezilerde görüşmek üzere Ayçe abla Vatanoğuna da selamlar,En azından bir vatanoğlu yanında :).sevgiler görüşürüz...:rendeer:
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Sizlerle tanıştığımıza memnun olduk Muğla MT. Fotoğraflar için de teşekkürler. :cat:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Muğla MT tüm motosiklet organizasyonlarında yer alıyor maşallah. Bende katılmak isterdim ancak Adana'ya dönmemiz gerekiyordu. Neyse başka zaman gene beraber katılırız etkinliklere. Muğla MT'ye selamlar.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
@ mes selam bune enerji maşşallah allah nazardan esirgesin hiç hızınızı kesmeden sizleri adanaya da bekleriz selamlar saydılar
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
bizde ordaydık tanıştığımıza çok memnun oldum muğla mt...
tekrar görüşmek üzre....
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
Valla abilerim çok iyi yapmışınız ne güzel ayrı ayrı olsakta memleketimizi her yerde geziyoruz Muğla Mt her yerde
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
80
işlere koşturmaktan tanışmaya konuşup laflamaya fırsat bulamadım... iyiki gelmişsiniz... güzel bir festival oldu...
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
R3N arkadaşımız lüzumsuz şekilde moderatör gazabına uğradığı için yazamıyor foruma. O da memnun olmuş tanıştığına :mrgreen:
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
217
dağları aşmızsınız....var sizde bu abi......
muğla mt sizinle gurur duyuyor:queen:
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Helal olsun vallahi söyleyecek söz bulamıyorum dostlarım..:cat:Sevgili Mes,Ayçe ve Vatanoğlu 1200 km yol yapıp bizleri de Emok da temsil ettiniz ya yüreğinize,motorlarınıza sağlık..:rendeer:Ayrıca EMOK'un Kırka İlköğretim öğrencilerine eğitim gereçleri dağıtmış olması bizi çok duygulandırdı..:rendeer:Teşekkürler Emok..Motorculuk felsefesi yürekde hep güzellikler barındırır..Teşekkürler Mes..fotoğraflarla biz de sanki oralara gidip gelmiş gibi olduk..O gölün kenarındaki restorana bayıldık..harika fotolar..Ayrıca konuğunuz Kıbrıslı Jawa ALİ Beye bizlerden de selamlar olşsun..Ankara MT,Kütahya MT,Eskişehir MT li arkadaşlarımıza da selamlar emekleri için teşekkürler..:rendeer:Gönül dostumuz Muğla MT ye de sonsuz sevgilerimi saygılarımı yolluyorum..:rendeer::rendeer:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
arkadaşlar sizleri mutlu kılabildiysek bu bize dünyalara değer.Bizler için en yüce değer sizlersiniz.Sizleri çok seviyoruz ve resimlere devam ediyoruz:rendeer:

dsci0049tg5.jpg


dsci0051je1.jpg


dsci0053xf0.jpg


dsci0054ch1.jpg


ödül töreni

dsci0055ax8.jpg


dsci0056rw0.jpg


dsci0058td2.jpg

Kurtalan ekspres konseriyle coştuk

dsci0061ai1.jpg


dsci0062ah1.jpg


dsci0068iz4.jpg

Kırka'nın soğuğu hissediliyor:queen:

dsci0069xe3.jpg


dsci0071tt5.jpg


dsci0072ch9.jpg


dsci0073io1.jpg


dsci0074ee8.jpg


Kırka'da gün doğumu

dsci0075kc0.jpg

Uşak'lı motorcu kardeşimizin harikası:cat::rendeer:

dsci0076yl0.jpg


dsci0077lc5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
tebrikler arkadaşlar, tebrikler muğla mt. onca yolu göze alıp bu güzel org. katılmak her motorcunun harcı değil, çok imrendim doğrusu,
yok yok bem bodrum yada marmaris e yerleşeceğim tüm kafa dengi motorcular
orada..... paylaşım için sonsuz teşekkürler mes, ayçe ve vatanoğlu
yüreğinize sağlık. diğer dostlara selamlar.
saygılarımla,
:rendeer:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
dsci0078yy9.jpg


dsci0079rf3.jpg

ve ayrılış günü

dsci0080gm2.jpg


dsci0081wh3.jpg


dsci0083fv4.jpg


dsci0084pm1.jpg


Önemli bir festivali daha arkada bıraktık.Yorumlarınız bize güç veriyor.Bu güçle festivalden festivale gaz açmamızı sürdüreceğiz.Muğla mt'den sakın ayrılmayın.Hepinizi seviyoruz.:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
145
illa motorumuz enduro olcak diye bişi yok dimi:) açıkçası benim motor mondial 250 mct olduğu için böyle ortamlara katılmaya çekiniyom biraz...bakıyorum abilerimde baba motorlar var eziliyom açıkçası:utangac:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst