- Katılım
- 21 Ocak 2006
- Mesajlar
- 1,018
- Konu Yazar
- #1
Selam Muğla mt sevenler.Bu sene 6.sı yapılan Eskişehir/Kırka'daki Emok festivaline Muğla mt olarak iki motosiklet,üç kişi katıldık.(Vatanoğlu Suzuki intruder vl 800,mes ve Ayçe DL 650)...Güzel bir festival yaşadık.Ankara;Kütahya,Eskişehir mt ile tanışıp kaynaştık.Resimler çektik sohbetler yaptık.Mutlu bir şekilde ayrıldık.Sıkı bir gezi oldu .
Yer,yer kızgın güneşle ve bardaktan boşanırcasına yağan yağmurla ayrıca Kırka'nın gece soğuğuyla mücadele ettik.Tam 1200 km yol yaptık.
Şikayetçi değiliz.Çok keyif aldık.Tam bir serüven yaşadık.Resimler aşağıda.Keyifli seyirler.:rendeer:
Kırka yolunda ilk molamız
Dinar-Dazkırı yolu.(en çok zorlandığımız bölüm)
Kıbrıslı ünlü gezgin Jawa Ali ile tanışıp bol,bol konuştuk.Jawa Ali'nin tüm Muğla mt ye selamı var:rendeer:
Yer,yer kızgın güneşle ve bardaktan boşanırcasına yağan yağmurla ayrıca Kırka'nın gece soğuğuyla mücadele ettik.Tam 1200 km yol yaptık.
Şikayetçi değiliz.Çok keyif aldık.Tam bir serüven yaşadık.Resimler aşağıda.Keyifli seyirler.:rendeer:
Kırka yolunda ilk molamız
Dinar-Dazkırı yolu.(en çok zorlandığımız bölüm)
Kıbrıslı ünlü gezgin Jawa Ali ile tanışıp bol,bol konuştuk.Jawa Ali'nin tüm Muğla mt ye selamı var:rendeer:
Son düzenleme: