- Katılım
- 3 Ara 2006
- Mesajlar
- 548
- Konu Yazar
- #1
12 ağustos hem şahin'in askerden gelmesi , hem yeni üyelerle tanışma,
vee barış abimiz (BRRRR) geçmiş olsun baskını marmaris turunu da unutmayalım :cherry:
12 ağustos sabahı 9.30 civarı banro bigboy ve arkadaşı ile buluştuktan sonra
doğru köyceğize şahin'in yanına kahvaltıya.
göl kenarında programı belirlerken banro ,bigboy48 arkadaşı ve şahin(asker
)

oflu alper ve eşi de geldikten sonra kahvaltı akyaka sonra doğru marmaris kararı alındı
gökova'da illegal'in katılımıyla kadro tamam , şahin'in izmirden gelen misafilerini de unutmayalım


kahvaltıdan sonra marmaris yollarındayız
illegal oflualper ve eşi

karşınızda güneşte pişmiş bir lord ,ben

full tayfa artı bigboy boy arkadaşı

önce bir bora abi'nin(Brrrr kardeşi) yanına uğrayıp adresi aldıktan sonra doğruu barış abiye baskına


geçmiş olsun bahane havuz şahane diyenlerde vardı
bigboy

sonra can abi'den 10 numaralık atlayış ::alkiis::

askerimiz de dayanamayıp atladı , yarasın :wiinkk:

ve ayrılmadan önce çınarda akşam yemeğimiz

herkese katıldığı için teşekkür ederim , çok güzel vakit geçirdik, ve barış ve bora kardeşleri en kısa zamanda gezilere bekliyoruz :rendeer:
arkadaşlar geri kalan fotoları yükleyin bakalım
devamı geliyor :cat:,benden bu kadarr
vee barış abimiz (BRRRR) geçmiş olsun baskını marmaris turunu da unutmayalım :cherry:
12 ağustos sabahı 9.30 civarı banro bigboy ve arkadaşı ile buluştuktan sonra
doğru köyceğize şahin'in yanına kahvaltıya.
göl kenarında programı belirlerken banro ,bigboy48 arkadaşı ve şahin(asker

oflu alper ve eşi de geldikten sonra kahvaltı akyaka sonra doğru marmaris kararı alındı
gökova'da illegal'in katılımıyla kadro tamam , şahin'in izmirden gelen misafilerini de unutmayalım


kahvaltıdan sonra marmaris yollarındayız
illegal oflualper ve eşi

karşınızda güneşte pişmiş bir lord ,ben

full tayfa artı bigboy boy arkadaşı

önce bir bora abi'nin(Brrrr kardeşi) yanına uğrayıp adresi aldıktan sonra doğruu barış abiye baskına


geçmiş olsun bahane havuz şahane diyenlerde vardı
bigboy

sonra can abi'den 10 numaralık atlayış ::alkiis::

askerimiz de dayanamayıp atladı , yarasın :wiinkk:

ve ayrılmadan önce çınarda akşam yemeğimiz

herkese katıldığı için teşekkür ederim , çok güzel vakit geçirdik, ve barış ve bora kardeşleri en kısa zamanda gezilere bekliyoruz :rendeer:
arkadaşlar geri kalan fotoları yükleyin bakalım
devamı geliyor :cat:,benden bu kadarr














