muğla mt 3'ü bir arada marmaris turu

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
12 ağustos hem şahin'in askerden gelmesi , hem yeni üyelerle tanışma,
vee barış abimiz (BRRRR) geçmiş olsun baskını marmaris turunu da unutmayalım :cherry:

12 ağustos sabahı 9.30 civarı banro bigboy ve arkadaşı ile buluştuktan sonra
doğru köyceğize şahin'in yanına kahvaltıya.
göl kenarında programı belirlerken banro ,bigboy48 arkadaşı ve şahin(asker :p)



oflu alper ve eşi de geldikten sonra kahvaltı akyaka sonra doğru marmaris kararı alındı

gökova'da illegal'in katılımıyla kadro tamam , şahin'in izmirden gelen misafilerini de unutmayalım :)





kahvaltıdan sonra marmaris yollarındayız

illegal oflualper ve eşi



karşınızda güneşte pişmiş bir lord ,ben :p



full tayfa artı bigboy boy arkadaşı



önce bir bora abi'nin(Brrrr kardeşi) yanına uğrayıp adresi aldıktan sonra doğruu barış abiye baskına





geçmiş olsun bahane havuz şahane diyenlerde vardı :p

bigboy



sonra can abi'den 10 numaralık atlayış ::alkiis::



askerimiz de dayanamayıp atladı , yarasın :wiinkk:



ve ayrılmadan önce çınarda akşam yemeğimiz



herkese katıldığı için teşekkür ederim , çok güzel vakit geçirdik, ve barış ve bora kardeşleri en kısa zamanda gezilere bekliyoruz :rendeer:
arkadaşlar geri kalan fotoları yükleyin bakalım
devamı geliyor :cat:,benden bu kadarr
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
heheheh gezileri o kadar çok özlemişimki 3 aydan beri paslanmışız....beni kırmyaıp gelen tüm arkadaşlara en önemlii geziyi organize eden banroya teşekkürler.


el frenini indirip barış abinin ikinci kazasına ramak kala:rendeer:
barış abi ye banyo kaymış huuuuppsss pardon barış abi banyoda kayınca inat etmiş ben tekerlek üstünden inmem diye.yeni aracı 4 beygirlik "hyosung gt 4".full modifiye yapılmış.ama dikkatimi çeken ise Barış abinin lastiklerinin havsız olması...:queen:
4osiq0g.jpg
 
Son düzenleme:
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
anlaşilan baya bir eglenmişsınız askerı agırlamamişsınız şahin seni aramızda tekrar görmek guzel ama yolcusun tekrar herhalde

şahın senın geldıgın nasılda belli oluyor uyuyordu sen gıttın gıdeli mugla MT

Gaziantep mt den selamlar sevgıler....:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Uzun bir aradan sonra iyi bir gezi oldu.Şahin kardeşimizi özlemişiz.Lafı uzatmadan bendeki resimleri ekliyorum.


Shot with KODAK EASYSHARE Z710 ZOOM DIGITAL CAMERA at 2007-08-13


Shot with KODAK EASYSHARE Z710 ZOOM DIGITAL CAMERA at 2007-08-13

Bora abisi yan gelip yatarken çalışıyor:p


Shot with KODAK EASYSHARE Z710 ZOOM DIGITAL CAMERA at 2007-08-13


Shot with KODAK EASYSHARE Z710 ZOOM DIGITAL CAMERA at 2007-08-13


Shot with KODAK EASYSHARE Z710 ZOOM DIGITAL CAMERA at 2007-08-13


Shot with KODAK EASYSHARE Z710 ZOOM DIGITAL CAMERA at 2007-08-13


Shot with KODAK EASYSHARE Z710 ZOOM DIGITAL CAMERA at 2007-08-13


Shot with KODAK EASYSHARE Z710 ZOOM DIGITAL CAMERA at 2007-08-13


Shot with KODAK EASYSHARE Z710 ZOOM DIGITAL CAMERA at 2007-08-13


Shot with KODAK EASYSHARE Z710 ZOOM DIGITAL CAMERA at 2007-08-13


Shot with KODAK EASYSHARE Z710 ZOOM DIGITAL CAMERA at 2007-08-13


Shot with KODAK EASYSHARE Z710 ZOOM DIGITAL CAMERA at 2007-08-13
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
AYDEMİR;770592' Alıntı:
anlaşilan baya bir eglenmişsınız askerı agırlamamişsınız şahin seni aramızda tekrar görmek guzel ama yolcusun tekrar herhalde

şahın senın geldıgın nasılda belli oluyor uyuyordu sen gıttın gıdeli mugla MT

Gaziantep mt den selamlar sevgıler....:rendeer::rendeer::rendeer:


Aydemir abi sağolasın...bende sizleri çok özledim elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum ama biliyorsun askerlik haftasonu olursa girebiliyoruz nete.bende gezileri çok özlemişim.

Muğla Mtden selamlar.:rendeer:


oyyyy oyyyy oyyy y can abi sanatsal çalışma yapmış.abi harika resimler valla eline emeğine sağlık:rendeer:

tabikide gezinin ayrı bir anlam ve önemi vardı bir yandan benim askerden gelmem bir yandan barış abi ye geçmiş olsun demek bir yandan offlualper ve bigboy48 ile tanışmak için bahane oldu.bunun yanında da uzun zamandır özlediğim arkadaşlarımla ve motorumla birlikte olmak da çok önemliydi.
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ya beyler ben nedense hep telefonla konusuyorum :) borsayi takip ediyom dicem ama pazar gnü ne borsası diceksiniz :)

bu arada bende de bikac resim var bende onlari koyayım bari.

Datça yolunda Sacrosanct Phinix ve oflualper ben :) bu başka gezi!!!


Shot with Canon PowerShot A420 at 2007-08-13

inanmicaksiniz ama burasi turunç :p


Shot with Canon PowerShot A420 at 2007-08-13

aha buda kızkumu


Shot with Canon PowerShot A420 at 2007-08-13
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
:) saol kardes biz ailecek çapırcıyızdır. aralarinda bi ben sport cruiser kullanıyorum.
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
vay vay bu kadrcıkmı yorumlar ....arkadaşlar herkese teşekkürler.elimizde daha fazla resim olduğuna inanıyorum ama daha yüklenmedi sanırım
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
Arkadaşlar harbi güzel lomuş ama görev icabı ankarada olduğum için gelemedim
Şahin cim artık askerlik bitince bi daha yaparız bölesi yeni arkadaşlarla tanışma fırsatını başka bi zamana ertelemek zorunda kalacağım artık herkese selamlar kendinize ii bakın
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ayaklarınıza sağlık güzel bir gezi olmuş barışa ziyarette çok uygun olmuş.hem böylelikle ayağınıda görmüş olduk barışın umarım çabuk iyileşir.tekrar geçmiş olsun.bu nefis geziyi bizlerle paylaştığınız için.teşekküer ederiz emeği geçenlere.

12 ağustos hem şahin'in askerden gelmesi , hem yeni üyelerle tanışma,
vee barış abimiz (BRRRR) geçmiş olsun baskını marmaris turunu da unutmayalım :cherry:

12 ağustos sabahı 9.30 civarı banro bigboy ve arkadaşı ile buluştuktan sonra
doğru köyceğize şahin'in yanına kahvaltıya.
göl kenarında programı belirlerken banro ,bigboy48 arkadaşı ve şahin(asker :p)



oflu alper ve eşi de geldikten sonra kahvaltı akyaka sonra doğru marmaris kararı alındı

gökova'da illegal'in katılımıyla kadro tamam , şahin'in izmirden gelen misafilerini de unutmayalım :)





kahvaltıdan sonra marmaris yollarındayız

illegal oflualper ve eşi



karşınızda güneşte pişmiş bir lord ,ben :p



full tayfa artı bigboy boy arkadaşı



önce bir bora abi'nin(Brrrr kardeşi) yanına uğrayıp adresi aldıktan sonra doğruu barış abiye baskına





geçmiş olsun bahane havuz şahane diyenlerde vardı :p

bigboy



sonra can abi'den 10 numaralık atlayış ::alkiis::



askerimiz de dayanamayıp atladı , yarasın :wiinkk:



ve ayrılmadan önce çınarda akşam yemeğimiz



herkese katıldığı için teşekkür ederim , çok güzel vakit geçirdik, ve barış ve bora kardeşleri en kısa zamanda gezilere bekliyoruz :rendeer:
arkadaşlar geri kalan fotoları yükleyin bakalım
devamı geliyor :cat:,benden bu kadarr

emeklerin için çok teşekkürler keşke resimlerin ebedını biraz büyük atsaydın tekrar sağol lordum.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
oooo ümmet abimde gelmiş gezimize yorum yazmış....

ümmet abi ile askerdeyken görüştük ama bir türlü nasip olmadı gelemedi sivasa .ama gelmeye çalışacağım demesi bile yeterliydi. bana sözün var ümmet abi doğubeyazıta geleceksin orada 57/2 tertip olarak yaptığın nizmiye kapısının önünde sohbet edeceğiz inşallah.yolun açık olsun abicim
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
oooo ümmet abimde gelmiş gezimize yorum yazmış....

ümmet abi ile askerdeyken görüştük ama bir türlü nasip olmadı gelemedi sivasa .ama gelmeye çalışacağım demesi bile yeterliydi. bana sözün var ümmet doğubeyazıta geleceksin orada 57/2 tertip olarak yaptığın nizmiye kapısının önünde sohbet edeceğiz inşallah.yolun açık olsun abicim

sağol şahin bir düzeltme yapayım 52/2 tertip değil 57/2 tertip olcaktı.hoşçakal.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Yüreğinize ve tekerinize sağlık...
Güzel gezmişsiniz.Fotoğraflar için teşekkürler:cat: Başka zaman hep beraber tekrarlarını yapmak dileğiyle..
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
lord yarında bi gezi yapak solo şöyle gaz açalım sahillere gitarlar eşliğinde ne dersin.benim bildiğim çok nezih bir mekan var akçapınarda gitar çalıyorlar:cherry::wiinkk::queen::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
aaaaa ama bunu yaparsanız olmasssss. gitarlari pazara saklayin kahvaltimiz ayni yerde :wiinkk: bu arada selim baba su an ne moddasın cok merak ediyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst