- Katılım
- 1 Mar 2007
- Mesajlar
- 528
guzel gezi çıkarttık yne tekerlerimize saglık :wiinkk::wiinkk:
şahin kardeşim bitir askerligi devam edelim dicem ama sanırım sen gelicen ben gidicem bakarsın ertelerim yaaww askerlik nedir

alper sana dencek hiçbişey yok her karede elinde tel olması ayrı bi handikap zaten ..
şahin kardeşim bitir askerligi devam edelim dicem ama sanırım sen gelicen ben gidicem bakarsın ertelerim yaaww askerlik nedir
alper sana dencek hiçbişey yok her karede elinde tel olması ayrı bi handikap zaten ..