muğla mt 3'ü bir arada marmaris turu

Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
guzel gezi çıkarttık yne tekerlerimize saglık :wiinkk::wiinkk:

şahin kardeşim bitir askerligi devam edelim dicem ama sanırım sen gelicen ben gidicem bakarsın ertelerim yaaww askerlik nedir :p:p

alper sana dencek hiçbişey yok her karede elinde tel olması ayrı bi handikap zaten ..:p
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
lol aynısını dedim bende :) olm biliyon benim isim paso tel ben büyük organizeleri yapiyom telle :D
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
4p347ih.jpg


buda benden olsun hadi selimle gitar çalarken
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
3
havuzda ıyı zaman gecırmıssındır umarım asker arkadasım su dogubeyazıttan cabuk gel daha eskısehır'e gezi yapacaksın. Mugla mt ye selamlar
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
sağolasın caner devrem....:)

ikimizinde askerliği bitsin esas geziler o zaman başlayacak zaten.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst