Mübarek kadir geceniz hayırlara vesile olsun

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
Bu mübarek günde; allah herkesin gönlüne göre versin, tövbelerimzi kabul etsin. rabbim, dualrımızı yüce divanından boş çevirmesin.Tüm islam aleminin kandili mubarek olsun...
 
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
35
Tüm müslümanların bu kutsal kadir gecesi hayırlara ve tüm tö:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:37 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:35 PM ----------

Tüm müslümanların bu kutsal kadir gecesi hayırlara ve tüm tö:rendeer:

Tüm müslümanların bu kutsal kadir gecesi hayırlara ve tüm tövbelerin kabulüne vesile olsun inşallah. Allah hepimize nice kandiller,bayramlar göstermeyi nasip etsin:rendeer: (olucaktı:))
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kadir gecemizi Allah mübarek etsin ve bu gece, tüm inananlara müjdeler getirsin inşallah. hepimizin bu mübarek geceden nasip alabilmemizi dilerim...
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
amin.....

herkesin gönlünün istedigi gibi olsun inşallah herşey
Kadir Gecemiz mübarek olsun
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
amma çok ismim geçiyo he.. :mrgreen:

(bu arada manevi doğum günümdür..)
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Yüce Allah'ın (c.c.)

Sevgisi
Bereketi
Saadeti
Merhameti
Adaleti
Mağfireti
Üzerinize olsun

Kadir gecesi mübarek olsun...
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10000 aydan daha hayırlı olan mübarek kadir gecemizin herkese hayırlı olmasını yüce rabbimden niyaz ederim..

yalnız rakamsal hatanın bir ben mi farkına vardım yoksa herkes "nasıl olsa anlayan anlıyor" diye mi sesini çıkarmadı acaba, bilemiyorum ama yine de söyleyeyim, "on bin" değil de "bin" aydan daha hayırlı olacaktı yazı, kadir kardeşim yazım hatası yapmış, "on bin" yazmış. bilmeyenler için de not olarak düşmüş olalım bari...
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkesin bu güzel gecesi mübarek olsun.
 
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
2
büytün müslümaların kadir gecesi mübarek olsun..Dualarınız kabul olur inşallah:rendeer:
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
326
yalnız rakamsal hatanın bir ben mi farkına vardım yoksa herkes "nasıl olsa anlayan anlıyor" diye mi sesini çıkarmadı acaba, bilemiyorum ama yine de söyleyeyim, "on bin" değil de "bin" aydan daha hayırlı olacaktı yazı, kadir kardeşim yazım hatası yapmış, "on bin" yazmış. bilmeyenler için de not olarak düşmüş olalım bari...

harikasın hocam affınıza sığınıyorum kusuruma bakmayın...
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
Bin aydan daha da hayırlı olan mübarek kadir gecenizi kutlar, sağlık ve sıhhat içinde ailenizle beraber nice kadir gecelerine ulaşmanızı dilerim.



Sofranız afiyetli, paranız bereketli, kararlarınız isabetli, yuvanız muhabbetli, kalbiniz merhametli, bedeniniz sıhhatli, dualarınız kabul olsun, kandiliniz kutlu olsun.



Saygılarımla

Bu geceye Kadir gecesi denilmesi şeref ve kıymetinden dolayıdır. Çünkü:

a) Kur'ân-ı Kerim bu gecede inmeye başlamıştır.

b) Bu gecedeki ibadet, içerisinde Kadir gecesi bulunmayan bin ayda yapılan ibadetten daha faziletlidir.

c) Gelecek bir seneye kadar cereyan edecek olan her türlü hadiseler Allah Teâlâ'nın ezelî kaza ve takdiri ile ilgili meleklere bu gece bildirilir (Tecrîdi Sarih Tercemesi, VI, 312).

d) Bu gecede yeryüzüne Cebrail ve çok sayıda melek iner.

e) Bu gece tanyerinin ağarmasına kadar esenliktir, her türlü kötülükten uzaktır. Yeryüzüne inen melekler uğradıkları her mü'mine selam verirler.



Peygamber efendimiz Hz. Muhammet Mustafa buyuruyor;

"Kim Kadir Gecesi'nde inanarak, ihlas ile o geceyi ibadetle geçirirse, geçmiş günahları bağışlanır."

ne güzel bilgilendirme allah razı olsun.herkesin kandili mübarek olsun.dualarınız kabul olsun
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
54
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yalnız rakamsal hatanın bir ben mi farkına vardım yoksa herkes "nasıl olsa anlayan anlıyor" diye mi sesini çıkarmadı acaba, bilemiyorum ama yine de söyleyeyim, "on bin" değil de "bin" aydan daha hayırlı olacaktı yazı, kadir kardeşim yazım hatası yapmış, "on bin" yazmış. bilmeyenler için de not olarak düşmüş olalım bari...
.farketmiştim evet.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:18 PM ----------

yalnız sabahtan beridir bekliyorum kim açacak bu konuyu diye .ses çıkarmadım bu mübarek gecenin hayırlı olması dileğiyle.teşekkürler cbr kadir
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
ALLAH'ın bize verdiği sağlık ve nimetlet için şükretmeli, bu geceyi şükrederek, ibadet ederek geçirmeliyiz. Tüm müslüman kardeşlerimizin mübarek Kadir Gecesi mübarek olsun.
 
Katılım
5 Eyl 2009
Mesajlar
2
tum müslüman aleminin mübarek kandil gecesi kutlu olsun allahım bu gece edecegnız duaları kabul eylesin.......iyi günler hepinize arkadaşlar:)[/FONT]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst