Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Abiler tişört yerine malum tişöertde bitmiş onun yerine her motosiklet grubunun yaptırdığı rekleftif yelek yaptırsak olmazmı? bu arkadaş kendi imalatçısıymış.. yakalara isim veya nick kan grubu diğer tarafa mt logosu arka sırt bölgesini mt logosu olmazmı? www.motosiklet.net/forum/satilik-mo...orunmek-icin-reflektif-yelek.html#post2426441
valla bildin abi hanımdan gizli gizli aldım , hanım 929 dan sonra rr düşmanı oldu hiç sevmiyor "bu ne böyle küçücük bisiklet gibi" diye fırça bile atıyor