MT YÖNETİMİNE NAÇİZANE BİR ÖNERİ.

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
irfan abi arada bize lafı iteledin ya helal olsun sana :salut: ama o yapıştırmaları motoruma kıyamadığım için değil sadelikten hoşlandığım için yapıştırmadım haberin ola:cat:


şşşşşşşşşşşşş :) sus olüm sus :cherry: hemende atlamışın israil sazanı gibin :cherry:
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Hepimiz piyanist_irf oluruz v for vandeta gibi:thumleft:
hahahahaha :D Bence t shirt iyidir arkada büyük logo ve motosiklet.net önde ise motosiklet model/marka altında veya ustunde nick hatta yazılar reflektorlu olursa daha ıyı olur kollarda ise bir kolda motosiklet.net logosu diğerinde de kan grubu bence güzel olur. ne dersiniz?
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
şerrefsizim aklıma gelmişti :)



bendeki t-shirtler eski versiyon ama anlaşılmak adına son baskıyı kullandım...

benim sırtımda nickim , eşimin sırtında ise benim nickim ve +1 yazdırdım

ön göğüs tarafına ise henüz istediğim bayrağı bulamadığım için dikmedim ancak aşağı yukarı sonuç resimdeki gibi olacak...



motor marka modelini yazdırmak ters geldiği için yazdırmadım....
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Bence avatar veya motor marka modelinin tshirte basılması pek güzel fikir değil.
Her tshirte ayrı ayrı üye adı yazılması da baskı açısından mümkün gözükmüyor.
Tshirtler hazırlanırken baskıları toplu olarak yapılır, tabi isteyen kendi tsihrtüne
daha sonradan üye adını ütü baskı tarzı birşeyle yazabilir.

Ama bu işin en sağlıklı yönetimi yaka kartıdır. Daha önceden yapıp buluşmalarda ve fuarlarda
üyelere dağıtmıştık kart üstündeki boş yere gerçek adınızı ve üye adınızı yazabilirsiniz.
Bu kartlardan elimizde 20-30 tane kaldı tekrar hazırlayacağız ilk katıldığım buluşmada dağıtırım.

Kartı ben kendim basarım diyen var birazdan kart örneğini ve boyutlarını buraya ekleyeceğim, herkesin kartı aynı olsun.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Tshirt olmuyorsa enazından yaka kartı şart
kart örneği ve boyutu ekleyebilirmisiniz?
kartlar nasıl normal kağıt iğneyle tshirtemi takılıyor yoksa plastik kart yaka ipiyle kullanılanlardanmı?
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Kartın standart ölçüsü 9 cm x 5,5 cm dir. Yaka kartlıklarının içine koyabilirsiniz.
Her kırtasiyede bulunabilecek aşağıdaki gibi yaka kartlıklarına uyar. Buluşmalarda kartlıklardan da veriyoruz.

kartlik.jpg





yüksek çözünürlükteki dosya için resmin üzerine tıklayın


Word Belgesi
http://www.dosyaupload.net/4113144.html

Psd Dosyası
http://www.dosyaupload.net/9952416.html
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Standart kart boyutlarından büyükmüş (örn:kredi kartı)
boyutlar uysaydı bizim şirkette kart makinası var plastik karta basıyo çok uzun ömürlü bişe yapcaktım kendime ama uymadı :cherry:
 
Katılım
24 Tem 2009
Mesajlar
452
Sayın Erhan ERDİL, anadolu yakası Kartal'da oturuyorum bu karta nasıl sahip olurum? Bilgilendirmenizi rica ediyorum, saygılarımla.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
tamam marka model olmasada diğer söylediklerim bence uygun ve göze hoş gelir . bonkör admınlerımıze duyrulur :D
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
İsim patchleri yaptırılsın :p Gömleklerimize takarız :mrgreen:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bukadar adamın arasında yokmudur şu işlerle uğraşan yaw. Yardımcı olsun. HAni yadımlaşmayı seviyorduk hani motorcu dostluğu dayanışması :p
Ben kendi tshirtimi yaptırıam :) resimlerini yayınlarım..

Ayrıcada bir insanı avatarından tanımak daha kolay oluyor. Nil söylendiğinde hemen avatar resmi beynimde ototmatik vanlanıyor ve o adamın kim olduğunu ve bazı yazılarını hemen hatırlayabiliyorum. sanırım buna fotoğrafik hafıza diyorlar.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
şerrefsizim aklıma gelmişti :)



bendeki t-shirtler eski versiyon ama anlaşılmak adına son baskıyı kullandım...

benim sırtımda nickim , eşimin sırtında ise benim nickim ve +1 yazdırdım

ön göğüs tarafına ise henüz istediğim bayrağı bulamadığım için dikmedim ancak aşağı yukarı sonuç resimdeki gibi olacak...



motor marka modelini yazdırmak ters geldiği için yazdırmadım....


Yakışıklı bana 3 adet lazım 5 yaşımdaki kızıma hanıma ve bana benimki xxl beden olsun .....masrafları öderiz kardeşimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bende düşünüyordum cırt bantlı İsim patchleri yaptırmayı geçen Muhammet abinin iftar yemeginde Muhammet abi işletmiş tşört'üne çokta güzel olmuş,ama tek tek yaptırmaya kalkınca nakış olayı baya fiyatlı olur anca sıcak baskı uygun fiyata olur,fakat sıcak baskı'da zamanla çıkıyor :pale:
uygun bir nakış atölyesi bulsak yaptırabiliriz topluca,bir fiyat almak iyi olur
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
bende düşünüyordum cırt bantlı İsim patchleri yaptırmayı geçen Muhammet abinin iftar yemeginde Muhammet abi işletmiş tşört'üne çokta güzel olmuş,ama tek tek yaptırmaya kalkınca nakış olayı baya fiyatlı olur anca sıcak baskı uygun fiyata olur,fakat sıcak baskı'da zamanla çıkıyor :pale:
uygun bir nakış atölyesi bulsak yaptırabiliriz topluca,bir fiyat almak iyi olur

Bence uygundur ama t şhirtlerin kalitelisi olması lazım derim....
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
böyle bişey yaparsanız bende alırım
bi liste oluşturalım o zaman şu maymunlu tshirte yaptıralım
ama şu mt tshirt ü V yaka olsa daha iyi olurmuş sanki :cherry:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
şerrefsizim aklıma gelmişti :)



bendeki t-shirtler eski versiyon ama anlaşılmak adına son baskıyı kullandım...

benim sırtımda nickim , eşimin sırtında ise benim nickim ve +1 yazdırdım

ön göğüs tarafına ise henüz istediğim bayrağı bulamadığım için dikmedim ancak aşağı yukarı sonuç resimdeki gibi olacak...



motor marka modelini yazdırmak ters geldiği için yazdırmadım....

aynısından isterim banane banane :cherry:

---------- Post added at 22:01 ---------- Previous post was at 21:59 ----------

Aynen abicim katılıyorum,iki ayda renkler solmamalı,baskı dökülmemeli,çekme yapmamalı,sonuç kaliteli tşört'te diktirmeli O zaman :)

valla tamer abi nelere vermiyoruz 20-30 lira verelim abi neyse ücreti adam gibin yaptıralım yauuuu:cat:

---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 22:01 ----------

Yakışıklı bana 3 adet lazım 5 yaşımdaki kızıma hanıma ve bana benimki xxl beden olsun .....masrafları öderiz kardeşimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


ulem fanatikler hemen renk vermeye kendini belli etmeye başladı iyimi al bi okadarda benden banada 3 adet :)
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Ben görüşmelere gelemesem de talibim arkadaş :p Elbet bi gün gelicem :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst