MT Yalova Çınarcık Kamp Etkinliği 31 Temmuz-2 Ağustos

Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Geçen hafta keşanda kamp yaptık. gece uyumadım. hem çok sıcak hem çok soğuktu. çok ilginçmiş çadırda kalmak. eve geldim yatağımda tam 17 saat uyudum vallahi :) bir süre bekledikten sonra gelip gelmeyeceğime dair haber vereceğim.

birde, orada durduğumuzda yaoacağımız bir gezi organizasyonu vs. varmı ?
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Alper'im neresi olduğu önemli değilde keşke çadır veren bir yer olaydı be, şimdi işin yoksa çadır ara :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ben evden online katılıcam, olmadı akşamları veledi hatunu da alır gelirim. Belki çadır da kurarım, belki kariyerde yaparım bilemedim şimdi.
Vaay be benim memleketimde benden izinsiz çadır madır kuracaksınız, ayıboluyo ama :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------

Ağva olsaydı iyiydi :)

Feribota binmemek için üretilen bahaneler bunlar hep :p
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Ben evden online katılıcam, olmadı akşamları veledi hatunu da alır gelirim. Belki çadır da kurarım, belki kariyerde yaparım bilemedim şimdi.
Vaay be benim memleketimde benden izinsiz çadır madır kuracaksınız, ayıboluyo ama :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------



Feribota binmemek için üretilen bahaneler bunlar hep :p

sizin evde gecelik konaklama ne kadardı yönetimden merak edenler olabilir :mrgreen::queen:
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
68
Ben evden online katılıcam, olmadı akşamları veledi hatunu da alır gelirim. Belki
çadır da kurarım, belki kariyerde yaparım bilemedim şimdi.
Vaay be benim memleketimde benden izinsiz çadır madır kuracaksınız, ayıboluyo ama :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------



Feribota binmemek için üretilen bahaneler bunlar hep :p
Ooo eşler geliyosa büyük ihtimal gelirim :) feribotu bahane etmem:p geçen sefer iftarda tek bayan bendim
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
68
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
bende merkezdeki evimden gel git yapsam olur herhalde. kim uğraşacak şimdi çadırla :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Katılım Listesi güncel
1-Alper_tim
2-Erhan Erdil
3-Olcay Avşar
4-CBR-125
5-leopessia
6-svgblg
7-ebruuu
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
 
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
184
Listeye benide ekler misiniz, çadır konusunda tavsiyem husky marka alın, 50 tl lik çadırlar gece üşütür yağmur alır sabah kalktığınızda çadırın içine krağı girer çok aldım çöpe attım. şimdi rahatım, ben husky bizam 2 kullanıyorum, her türlü hava koşulunda harika..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst