- Katılım
- 26 Kas 2014
- Mesajlar
- 1,815
Geçen hafta keşanda kamp yaptık. gece uyumadım. hem çok sıcak hem çok soğuktu. çok ilginçmiş çadırda kalmak. eve geldim yatağımda tam 17 saat uyudum vallahi
bir süre bekledikten sonra gelip gelmeyeceğime dair haber vereceğim.
birde, orada durduğumuzda yaoacağımız bir gezi organizasyonu vs. varmı ?
birde, orada durduğumuzda yaoacağımız bir gezi organizasyonu vs. varmı ?