MT Yalova Çınarcık Kamp Etkinliği 31 Temmuz-2 Ağustos

Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Canlı yayın yapmayı unutmayalım lütfen :)
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
Birkaç saat sonra çıkış yapıyorum ben Beyildüzü'nden, bugün gelecek olan varmı ? Eğer varsa feribot iskelesinde bekleyeceğim :)
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
şu an kimler kamp alanında?
bende yarın akşam uğramayı düşünüyorum, yolun durumu nasıldır, ss motorla sıkıntı yaşar mıyım acaba, bilgi verebilir misiniz?
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
şu an kimler kamp alanında?
bende yarın akşam uğramayı düşünüyorum, yolun durumu nasıldır, ss motorla sıkıntı yaşar mıyım acaba, bilgi verebilir misiniz?

Suanda kamp alanında son aldığımız verilere göre 2 kişi var,, onlarında çadırı başlarını yıkılmış durumda :))))))

Şaka bir yana biz de yarın aksam semalarında orada olmayı planlıyoruz.. Katılırsanız tanışma şerefine nail oluruz ins. :)
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Suanda kamp alanında son aldığımız verilere göre 2 kişi var,, onlarında çadırı başlarını yıkılmış durumda :))))))

Şaka bir yana biz de yarın aksam semalarında orada olmayı planlıyoruz.. Katılırsanız tanışma şerefine nail oluruz ins. :)

senin şu r6 yı bi test etsek diyorum :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
neler kaçırdığınızı görmeniz açısından ilk resimler gelmeye başladı :wiinkk:











 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Alper geldiniz mi ?
Benim niye haberim yok :)
Bu akşam uğrarım bende inşallah. İyi eğlenceler size.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Alper geldiniz mi ?
Benim niye haberim yok :)
Bu akşam uğrarım bende inşallah. İyi eğlenceler size.

ben bu akşam geliyorum inş. iş çıkışı :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:28 ----------

Yalova tarafında gece 3 gibi yağış başlayacağından dolayı gezi etkinliği iptal edilmiştir :pale:
 
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
28
:salut: İşden (anadolu yaksaı) çıkıp aceleyle eve (avrupa yakası) geldim eşyaları hazırladım, son kontroller de tamamlandı, cep bozuk olduğundan rotayı bile renkli kağıda basmıştım, çıkmadan bi hava durumuna baktım görmez olaydım. İptal yazısı da tuz biber oldu, resmen içime bir hüzün çöktü, kısmet değilmiş :pale: e o zaman bi görevimiz tehlikeye yapayım. :D
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
cumartesi gece yağış var ama pazar sabahı ve sonrasında hiç yağmur gözükmüyor. pazar günü gündüz bi etkinlik yok mu?
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
eyüp ve ramazan arkadaşlarımız orda olucak isterseniz ilk mesajda eyübün numarası var ulaşabilirsiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst