- Katılım
- 4 Eyl 2006
- Mesajlar
- 579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Canlı yayın yapmayı unutmayalım lütfen 
şu an kimler kamp alanında?
bende yarın akşam uğramayı düşünüyorum, yolun durumu nasıldır, ss motorla sıkıntı yaşar mıyım acaba, bilgi verebilir misiniz?
Suanda kamp alanında son aldığımız verilere göre 2 kişi var,, onlarında çadırı başlarını yıkılmış durumda)))))
Şaka bir yana biz de yarın aksam semalarında orada olmayı planlıyoruz.. Katılırsanız tanışma şerefine nail oluruz ins.![]()
senin şu r6 yı bi test etsek diyorum![]()
R6'ya çadır sığmıyo vallahiXmax ile gelirim gibi
![]()
Alper geldiniz mi ?
Benim niye haberim yok
Bu akşam uğrarım bende inşallah. İyi eğlenceler size.