ya çok güzel bir geceydi ama o geceden sonra ancak bu gece 24.00 da kendime geldim valla sütüdyodan 5.30 çıktığımda ayaklarım yere zor basıyordu,bizi aslında son ana bırakması biraz moralimi bozdu çünkü ilk başlarda olsaydık 2-3 dk bize ayırsaydı okan bayülgen seyircinin en çok izlediği saatlerde daha çok kitleye sesimiz ulaşırdı,sen tut artık herkesin açlıktan midesi kabarmış,çoğunun ayakta durmaya hali kalmamış,sesi çıkmaz hale geldiği anda daha ne konuşulduğunu bile anlayacak kadar gözlerimiz açık değilken söz ver kim sabah 5 te izler programı tabiki gece çalışanlar ve çok az bir kitle ama yinede amaçlarımızdan biri olan bizi farkedin,trafikte bizde varız,en pahalı benzin bizde sloganlarımızı 1000-2000 vs kişiyede duyurabildiysek ne mutlu bize böyle aktivitelerle daha çok kitlelere ulaşmak dileğiyle emeği geçen herkese teşekkürler. bu arada tişörtlerimiz çok güzel savaş abi ellerine ,kollarına sağlık sana ayrıca teşekkürü borç biliriz.