MT Televizyon makinesinde tüm resimler

Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
şarkımı soran arkadaşlara teşekkür ederim !kısmet değilmiş motosikletci şarkımızı söylemek başka bahara kaldı !nasıl olsa bi bebeğimiz var büyüsün bakalım şarkımız elbet bi gün farkediliriz hem trafikte hem gönüllerde canlar sağolsun savaş abiye mete_han a emeği geçen arkadaşlara bir kere daha teşekkür ederim .
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BIYIKLI' Alıntı:
chopper250 gözün aydın, yenge iyileşmiş üstüne poz veriyor. Geçmiş olsun.
Bıyıklı kardeş,resimde gördüğün eşim değil bu siteye üye olan bir kardeşimiz:)
motoru olmadığı için artçım olarak geldi..eşimde zaten iyileşiyor sizden aldığı moralle. ben programa gelmiyordum ama eşim zorla gönderdi bizi.Yakın ilgine ve geçmiş olsun dileğine çok teşekkür ederiz..görüşmek ümidiyle
Aliona& Reha:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Ooo pardon o zaman acil şifalar. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeze selam....:rendeer:

bacaklarım kıçımdan yeni çıktı daha (okan'ın deyimiyle)..:queen:

ya ne geceydi ama ewet hepimiz biraz mımızlandık, her tarafımız ağrıdı felan ama amacımıza ulaştık gibi.. eminim birçok insan bizi gerek tv makinesinde gerekse ana haber bültenlerinde izlemiştir.. birçok insan biz hak verirken, bir çok insanda alehimize konuşmuştur...
ama ne olursa olsun biz kendiminizi tanıttık, bizde varız dedik..
şimdi iş bize düşüyor. trafiktekendimizi en iyi şekilde tanıtmalıyızkı yaptığımız emekler boşa gitmesin...

ve şunuda unutmayın lütfen, daha yolun çok başındayız ve beraber çok şeyler başaracağız...:cat:

hepinizi seviyorum :p:p
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
202
öncelikle tebrik ediyorum.böyle bir oraganizasyon tertiplendiği için.katılamadım.üzüldüm tabi.yer ters.motor yok.ne bileyim artık başka sefere diyorum.artı mete-han forum başındaki yazın ve yorumun güzeldi.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BIYIKLI' Alıntı:
Ooo pardon o zaman acil şifalar. :rendeer:
eve geldiğimde saat 06.20 ydi .sizler evde seyrettiniz bizleri .kalbimiz birdi her zaman olduğu gibi .şükür sesimizi duyurduk.Ayrıca İstanbul a gelirsen seninle tanışmak isterim dostum...İYİ geceler diliyoruz:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
23 May 2004
Mesajlar
246



programdan ciktiktan sonra corbaci onunde

hadi biz deliyizde bu adamlar bu saate nasil calisiyorlar.


bandit kazanda

 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
ooo samet kardeşim yeni kısrak pek de yakışmış ama adamı yaya bıraktım bea dün akşam dolmabahçede artçı olacağı birini arıyordu garibim :mrgreen:

heveslee' Alıntı:
öncelikle tebrik ediyorum.böyle bir oraganizasyon tertiplendiği için.katılamadım.üzüldüm tabi.yer ters.motor yok.ne bileyim artık başka sefere diyorum.artı mete-han forum başındaki yazın ve yorumun güzeldi.

abi gelseydin ya birine yapışır artçı olurdun nolacak. he bu arada mete-han gerçekten kendisinden beklemediğimiz bir performans sergilemiş yazıyı ben de beğenerek okudum :p (oh be rahatladım)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
21
elınt kardeşim savaş abi bir kaç sayfa öncebi link atmış oradan ulaşabilirsin görüntü o kadar net değil ama bi bak
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
mete_han' Alıntı:
demek o kahraman sendin...misyonunu tamamladın...yeni bir görev seni bekliyor...


park yerine çıkarken rampada kalan motorun sahibi ben değildim...olcan 138 di o...ben sadece artçıydım...beni Kanal D ye bıraktı ve o da misyonunu tamamladı...:queen:


dur bi...tişörtlerin olduğu arabamı...ben araç sahibine sordum ne tarafa diye...Beylikdüzü dendi...sanamı sordum acaba...:p

Evet evet o bendim bana sordun sen :queen:

Sana o kadar yakındım demek ki inanamıyorum :queen: :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
arkadaşlar bu gün yarım saat maslakta bekledim ve arkadaşlarla ne motorlar seyrettik
kask ve korumasız 3 kişi binenmi dersin
600f e kasksız binenmi
bence yaptığımız birçok çey boş oluyor
neyi nasıl düzelticeğiz bilmiyorum
ama şu bir gerçek trafikteki motorcuların çoğu bir felaket
Allah bize yardımcı olsun:cat:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
tikky_' Alıntı:
elınt kardeşim savaş abi bir kaç sayfa öncebi link atmış oradan ulaşabilirsin görüntü o kadar net değil ama bi bak


aaa evet onu izledim bende başka biryerden buldun sandım :):):)
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
21
samet güzel yazmışsın kardeşim
inş. sesimiz yeterince duyulmuştur.Bu arada hangi kanalda haberlere çıkmışız??

ELINT' Alıntı:
aaa evet onu izledim bende başka biryerden buldun sandım :):):)

yok abi ben başkayerden buldumda aynı görüntüler.
+
bide resimler falan var
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
chopper250' Alıntı:
eve geldiğimde saat 06.20 ydi .sizler evde seyrettiniz bizleri .kalbimiz birdi her zaman olduğu gibi .şükür sesimizi duyurduk.Ayrıca İstanbul a gelirsen seninle tanışmak isterim dostum...İYİ geceler diliyoruz:rendeer: :rendeer: :rendeer:

Vallahi elimden geldiğince gelmemeye çalışıyorum. Dünya tatlısı yeğenim olmasa hiç gelmem ama elimiz mahkum belki yaz sonu gelirim. Görüşmek üzere.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
75
ya çok güzel bir geceydi ama o geceden sonra ancak bu gece 24.00 da kendime geldim valla sütüdyodan 5.30 çıktığımda ayaklarım yere zor basıyordu,bizi aslında son ana bırakması biraz moralimi bozdu çünkü ilk başlarda olsaydık 2-3 dk bize ayırsaydı okan bayülgen seyircinin en çok izlediği saatlerde daha çok kitleye sesimiz ulaşırdı,sen tut artık herkesin açlıktan midesi kabarmış,çoğunun ayakta durmaya hali kalmamış,sesi çıkmaz hale geldiği anda daha ne konuşulduğunu bile anlayacak kadar gözlerimiz açık değilken söz ver kim sabah 5 te izler programı tabiki gece çalışanlar ve çok az bir kitle ama yinede amaçlarımızdan biri olan bizi farkedin,trafikte bizde varız,en pahalı benzin bizde sloganlarımızı 1000-2000 vs kişiyede duyurabildiysek ne mutlu bize böyle aktivitelerle daha çok kitlelere ulaşmak dileğiyle emeği geçen herkese teşekkürler. bu arada tişörtlerimiz çok güzel savaş abi ellerine ,kollarına sağlık sana ayrıca teşekkürü borç biliriz.
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
25
Programı bitirene kadar izledim. Emeği geçen herkese tebrikler ve teşekkürler. Bence Savaş bey mesajları gayet doğru ve anlaşılır bir biçimde verdi. MT nin tanıtımıda gayet güzel yapıldı. Okan'ında dediği gibi, gerçektende programda bugüne kadar verilen en uzun sosyal mesaj oldu. Arzu edilen amaca ulaşıldı gibi geliyor bana; tekrar tebrikler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst