[mt Tekirdağ] Mt Tekirdağdaki Arkadaşların Dikkatine Buluşması :)

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
bugün tekirdağda köftelerimizi yedik. biraz ıslandığımız için fazla oturamadık. umarım bir daha ki sefer ordaki arkadaşlarla tanışma imkanı buluruz.

ah be abicim biz sizi gelemiceksiniz sanmıştık aslında... hatta engin abiye bile vermiştim numaramı ... ama arayan olmadı ... bende havadan dolayı yola çıkmadınız sandım acıkcası :pale: bİzim Elemanlar muratlıdan tekirdağa Gelemediler :mrgreen: siz ta istanbullardan gelmişsiniz.. cok acayip oldum dogrusu :silent:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
evet aynen öyle olur... sanırım arkadaş biraz acemi.... ondan kaynaklanıyor.. edirne topicine yuklenelim artıkın ... ya engin abilere ayip oldu ya :pr:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
evet aynen öyle olur... sanırım arkadaş biraz acemi.... ondan kaynaklanıyor.. edirne topicine yuklenelim artıkın ... ya engin abilere ayip oldu ya :pr:

Valla özer bende gelemedim ama misafirim vardı kırklareliden fireblade_39 nıcklı arkadasımız geldı onunlaydık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst