MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum vala 125 fln alıcaksan kesmıyebılır belli bi dönemden sonra cbr 125 öneririm 250 dıyorsan evet hyo güzel motor sen iyi bı araştır ama cbf 250 de olabılır alternatifler var sonuçta
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
arkadaslar ben küçük bi süpersport başlamak ıstıyorum 125 cc 250 cc arası uygun güzel bişe arıyorum önerebilecegınız motorlar varmı gt250r düşünuodum kanunı satın almıs soğudum gibi

Motosiklet kullanmaya mı başlamak istiyorsun?
Yoksa iyi motosiklet kullanabiliyorsun da Sportive türe mi geçmek istiyorsun?
Önce onu açarsan sevinirim.
Sonra öneride bulunuruz. Uyup uymamak sana kalmış.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor cici tombiş bişe :p akrep kardeşliği var benm egsozda akrep :rendeer: kanki akrep nabers yaaa :mrgreen:

he ya tombiş hele mono kapaga koyunca tam tombiş oluyor 215 kilo :)

2 akrep desene :cat:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
Yakın zamanda yine bir Caddebostan sahil buluşması yapsak? keyifli olmuştu geçen seferki :)

yakında güzel bir ss toplantısı yapmak gerek bende katılıyorum. en kısa zaman içinde oyle bir organizasyon yapacaz.

bu arada Gece__ geçen akşam kopruden geçtinmi senın motorun aynısından gordum. bır süre beraber gittik. kopru çıkısında ben beşıktaşa saptım. yakında bir toplantı yaparsak tanışmadığımız arkadaşlarla tanışma fırsatımız olur. yolda görünce yabancı gıbı davranmayız
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yakında güzel bir ss toplantısı yapmak gerek bende katılıyorum. en kısa zaman içinde oyle bir organizasyon yapacaz.

bu arada Gece__ geçen akşam kopruden geçtinmi senın motorun aynısından gordum. bır süre beraber gittik. kopru çıkısında ben beşıktaşa saptım. yakında bir toplantı yaparsak tanışmadığımız arkadaşlarla tanışma fırsatımız olur. yolda görünce yabancı gıbı davranmayız

allah kahretsin senmıydın o :queen::queen: evet doğru gördün o bendim sen beşiktaştan saptın hatta bı ara beraber gıttık :cat: benım ıslatma partisi var bekliyorum o zaman senı tophaneye kardeş cuma akşamıydı bu arada hatta r6 mı r1 mı dıye sayıklıyordum içimden
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Haftasonu olursa ben daha çok sevinirim:bounce::cherry::wiinkk:

Genel olarak herkese haftasonu uyar herhalde, haftasonuna getiririz büyük ihtimalle :)

yakında güzel bir ss toplantısı yapmak gerek bende katılıyorum. en kısa zaman içinde oyle bir organizasyon yapacaz.

bu arada Gece__ geçen akşam kopruden geçtinmi senın motorun aynısından gordum. bır süre beraber gittik. kopru çıkısında ben beşıktaşa saptım. yakında bir toplantı yaparsak tanışmadığımız arkadaşlarla tanışma fırsatımız olur. yolda görünce yabancı gıbı davranmayız


Erdemcim özledim walla seni de, bu arada dikkat ettin mi bilmiyorum, sattım benim Hyosung' u, 600F aldım, bakalım beğenicek misin:cherry:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
allah kahretsin senmıydın o :queen::queen: evet doğru gördün o bendim sen beşiktaştan saptın hatta bı ara beraber gıttık :cat: benım ıslatma partisi var bekliyorum o zaman senı tophaneye kardeş cuma akşamıydı bu arada hatta r6 mı r1 mı dıye sayıklıyordum içimden

siyah r6 bendim, görünce aklıma ilk senin olabileceğin geldi. demekki haklıymısım. belli bır süre beraber gittik. tebrik ettim seni yolda. bir kaç deneme yaptım acaba apaçimi yoksa akıllı birimi diye gayet akıllı kullanıyordun. cuma gelmeye çalışacam gelirsem orda görüşür tanışırız.

Erdemcim özledim walla seni de, bu arada dikkat ettin mi bilmiyorum, sattım benim Hyosung' u, 600F aldım, bakalım beğenicek misin:cherry:


bılıyorum hayırlı olsun en kısa zamanda görüşelim. kazsız belasız kullan. en yakın zamanda buyuk bir ss toplantısı yapalım.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siyah r6 bendim, görünce aklıma ilk senin olabileceğin geldi. demekki haklıymısım. belli bır süre beraber gittik. tebrik ettim seni yolda. bir kaç deneme yaptım acaba apaçimi yoksa akıllı birimi diye gayet akıllı kullanıyordun. cuma gelmeye çalışacam gelirsem orda görüşür tanışırız.


apaçilerle benim işim olmaz kardeşim :cat: herşey yerine göre maceraya gerek yoq. bu arada buluşma cumartesı aksamı tophanede topik var zaten beklerim tanışmış oluruz. bu arada sağol
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Edy;
Lastik işiyle ilgili bir gelişme var mı?
Yeni bilgilere ulaşırsan paylaşalım.:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arklar ben lastik konusunda continental alıcam biraz kullandıktan sonra paylaşırım sizlerle
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
Edy;
Lastik işiyle ilgili bir gelişme var mı?
Yeni bilgilere ulaşırsan paylaşalım.:)

michelin 2ct'de karar kıldım. fuar zamanı almayı dusunuyorum. bir kaç kullanıcıyla görüştüm gayet memnun olduklarını söyledıler. çift hamurlu bir lastik, cadde verileride iyi. yan hamurlar virajlarda çok iyi bir yol tutuşu sağladığı söyleniyor. kendim kullanıp yorumlarımı yazarım. pişman olacağımı sanmıyorum. diğer lastikleride ilerideki zamanlarda deneyecem. her markayı deneyip kendim tecrübe etmek istiyorum. kötüde olsa diğer markaları denemek isterim. iyile kötüyü ayırt edebilmek için her ikisinide kullanmak gerektiğini düşünüyorum. şu anda kullandığım dunlop qualifier şu anda bitti ve lastik çok sertleşti. yağmurda michelene göre daha zayıf olduğunu düşünüyorum. cadde uzun ömürlü ve cabuk ısınan ve soğuyan bir lastik. kötü bir lastik değildi ama en iyisi olduğunuda sanmıyorum. bridgstone hiç kullanmadım. bir kaç arkadaşın motorunda vardı kullandım ama fikir söyleyecek kadar kullanmadım. ilerleyen zamanlarda daha detaylı bir lastik yazısı hazırlarım.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kusura bakma soruyu sorup kaçtım.
Viraj teknikleri isimli bir sanatsal bir animasyon çalışması hazırlıyordum.:mrgreen:

Michelin yağmurda gerçekten iyi.
Hatta biraz sonra bizzat tekrar deneyeceğim.
Sabahtan beri feci bir yağmur vardı ve şimdi hava biraz açıldı.
Az sonra çıkıp turlayacağım.

Bu arada sanatsal çalışmam bitti ama renkler konusunda biraz çalışmam gerekecek.:p
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
Kusura bakma soruyu sorup kaçtım.
Viraj teknikleri isimli bir sanatsal bir animasyon çalışması hazırlıyordum.:mrgreen:

Michelin yağmurda gerçekten iyi.
Hatta biraz sonra bizzat tekrar deneyeceğim.
Sabahtan beri feci bir yağmur vardı ve şimdi hava biraz açıldı.
Az sonra çıkıp turlayacağım.

Bu arada sanatsal çalışmam bitti ama renkler konusunda biraz çalışmam gerekecek.:p


sanatsal çalışma? bitirince görelim merak ettım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst